Rysowanie bitmap, pomocnicze konteksty urządzenia
Wersja B
Przenoszenie bitmapy przy pomocy myszy
- Zawartość okna roboczego programu:
- tło będące bitmapą braną z zasobów programu skalowaną zawsze tak,
by w całości wypełnić tło
- bitmapa (inna niż tła) przedstawiająca szare prawe półkole (czyli
prawa część koła od pionowej średnicy) o promieniu 50 pikseli,
zapisana w zasobach programu
- Przenoszenie bitmapy półkola
- rozpoczęcie przenoszenia po naciśnięciu lewego przycisku myszy
na półkolu (UWAGA: sprawdzać używając bitmapy lub maski)
- kontynuacja przenoszenia aż do puszczenia lewego przycisku myszy
(podczas przenoszenia bitmapa powinna zawsze płynnie podążać za
kursorem myszy)
- po zakończeniu przenoszenia nowa pozycja bitmapy powinna zostać
zapamiętana dla poprawnego odrysowania okna
- poprawnie obsłużyć puszczenie lewego przycisku myszy poza obszarem
okna
- wyeliminować efekt mrugania podczas przenoszenia półkola i odrysowywania
okna (WM_ERASEBKGND)
- zadbać o niszczenie tworzonych kontekstów i bitmap
- Naciśnięcie prawego przycisku myszy powinno włączać/wyłączać rysowanie
całej sceny w lustrzanym odbiciu względem osi Y
- w trybie lustrzanym także przenoszona półkole powinno być rysowane
lustrzanie, czyli jako lewe półkole