DLL
Wersja C
Rysowanie ikon i kursorów zawartych w plikach .EXE i .DLL
- Działanie programu:
- na początku pracy programu wczytać wskazany DLL i zweryfikować,
czy zawiera niezbędne składniki
- jeśli nie został podany żaden parametr wywołania programu,
przyjąć domyślną nazwę DLL'a wykorzystywaną przez program
- jeśli program został uruchomiony z parametrem (można go odczytać
w funkcji WinMain() lub przy pomocy funkcji GetCommandLine())
nazwę DLL'a przyjąć równą parametrowi
- opcje w menu programu:
- 'Pokaż kursory':
- pokazać standardowy dialog wyboru plików z możliwością
wyboru pliku .EXE lub .DLL
- wczytać wszystkie kursory zawarte we wskazanym pliku
- przy pomocy funkcji MessageBox pokazać liczbę wczytanych
kursorów
- pokazać wczytane kursory w części roboczej głównego okna
aplikacji (po odświeżeniu narysowane obrazki powinny zostać
odtworzone)
- 'Pokaż ikony' - j.w. lecz dla ikon
- Zawartość DLL'a wczytanego na początku pracy programu:
- void loadCursors( LPCTSTR
fileName, HCURSOR arrayCursors[], int size );
funkcja wczytująca kursory z podanego pliku,
gdzie:
- fileName
nazwa pliku z kursorami
- arrayCursors
tablica, w której wczytane kursory powinny zostać zapisane
- size
maksymalna liczba kursorów w tablicy
- void loadIcons( LPCTSTR
fileName, HCURSOR arrayIcons[], int size );
funkcja analogiczna do powyższej, wczytująca ikony
- 3 różne, dowolne ikony
- 5 różnych, dowolnych kursorów
- Zasoby zawarte w plikach .EXE i .DLL:
- zapisane hierarchicznie w strukturze drzewiastej z 3 poziomami:
typ zasobu, nazwa zasobu, język zasobu
- wykorzystywane w tym programie ikony i kursory są niezależne od
sprzętu