GDI, mysz, klawiatura, timer
Trafianie w poruszające się kwadraty
- Cztery równe obszary poziome części roboczej okna, w każdym obszarze
jeden jednokolorowy kwadrat poruszający się ze stałą prędkością do lewego
do prawego brzegu
- każdy kwadrat powinien poruszać się z inną prędkością
- trafiony kwadrat znika
- w tytule okna liczba celnych i niecelnych prób trafienia w kwadraty
oraz liczba wszystkich kwadratów, które przesunęły się w oknie
- Obsługa myszy:
- poruszanie myszą - przesuwanie kursora
- lewy przycisk - próba trafienia w kwadrat
- prawy przycisk - zwolnienie ruchu wszystkich kwadratów
- shift+prawy przycisk - przyspieszenie ruchu wszystkich kwadratów
- Obsługa klawiatury:
- strzałki, home, pgup, pgdn, end - poruszanie kursorem myszy (SetCursorPos())
z małym krokiem
- shift+strzałki, home, pgup, pgdn, end - poruszanie kursorem myszy
z dużym krokiem
- '+' - przyspieszenie
- '-' - zwolnienie
- ESC - koniec gry - MessageBox, po zniknięciu komunikatu
rozpoczęcie nowej gry (wyzerowanie statystyk)
- Wyeliminować efekt mrugania podczas gry, dozwolone jest mruganie
przy zmianie wielkości okna