Konteksty urządzenia innych okien
Wersja A
Odbijanie piłeczek na całym ekranie
- Działanie programu:
- na starcie pracy aplikacji zainicjować (losowo) 10 piłeczek (użyć
stałej!)
- niezerowa prędkość losowa różna od poziomej i pionowej
- położenie losowe w obrębie całego ekranu
- podczas pracy aplikacji poruszać piłeczki:
- kolor piłeczki powinien się zmienić, jeśli piłeczka jest aktualnie
nad jakimkolwiek oknem
- odbijać piłeczki od brzegów ekranu, piłeczki nie muszą odbijać
się od siebie
- dwa przyciski w oknie głównym aplikacji (umieszczone w lewym górnym
rogu): 'Przyspieszenie', 'Zwolnienie' działające zgodnie ze swoją
nazwą na wszystkie piłeczki
- nie pozwolić zatrzymać piłeczki
- Jeśli podczas ruchu piłeczek nie zaszły żadne zmiany w ustawieniu
okien na pulpicie, ich ruch nie powinien powodować pojawiania się żadnych
niepożądanych efektów graficznych
- można rysować z wykorzystaniem jednego z trybów funkcji SetROP2
- Zaniedbać niepożądane efekty graficzne pojawiąjące się po zmianie
ułożenia okien, ale dokładnie usunąć wszystkie piłeczki z ich aktualnych
pozycji po zakończeniu pracy aplikacji
- Przydatne funkcje: GetDC(NULL), WindowFromPoint(), GetSystemMetrics()