Rysowanie bitmap, pomocnicze konteksty urządzenia
Przenoszenie bitmapy przy pomocy myszy
- Zawartość okna roboczego programu:
- tło złożone z 4 równych części (podział w połowie wysokości i
szerokości okna)
- dowolna bitmapa (brana z zasobów) skalowana zawsze tak, by
wypełnić swoją część w całości
- jednolite czerwone wypełnienie
- jednolite zielone wypełnienie
- jednolite niebieskie wypełnienie
- bitmapa (inna niż tła) przedstawiająca szary trójkąt równoboczny
o boku 50 pikseli (zapisana w zasobach programu)
- Przenoszenie bitmapy trójkąta
- rozpoczęcie przenoszenia po naciśnięciu lewego przycisku myszy
na trójkącie (UWAGA: sprawdzać używając bitmapy lub maski)
- kontynuacja przenoszenia aż do puszczenia lewego przycisku myszy
(podczas przenoszenia bitmapa powinna zawsze płynnie podążać za
kursorem myszy)
- po zakończeniu przenoszenia nowa pozycja bitmapy powinna zostać
zapamiętana dla poprawnego odrysowania okna
- poprawnie obsłużyć puszczenie lewego przycisku myszy poza obszarem
okna
- wyeliminować efekt mrugania podczas przenoszenia i odrysowywania
okna (WM_ERASEBKGND)
- zadbać o niszczenie tworzonych kontekstów i bitmap