klawisz strzałki w górę - przyspieszenie prędkości łódki
klawisz strzałki w dół - zwolnienie prędkości łódki
klawisz strzałki w lewo/prawo - skręt w lewo/prawo
klawisz strzałki w lewo/prawo z naciśniętym shiftem - skręt wieżyczki
w lewo/prawo
spacja - wystrzelenie czerwonej kuli (zawsze tylko jedna kula w oknie
poruszająca się ze stałą prędkością)
po trafieniu drzewa komunikat o sukcesie
Szczegóły techniczne:
woda w tle (water.bmp) zawsze wypełnia całe okno bez skalowania
8 pozycji łódki (boat_XX.bmp), obszary przezroczyste są narysowane kolorem
[0, 255, 255]
8 pozycji wieżyczki łódki (turret_XX.bmp), obszary przezroczyste są narysowane
kolorem [0, 255, 255]
drzewo (tree.bmp), obszary przezroczyste są narysowane kolorem [0, 255,
255]
zapobiec wszystkim efektom mrugania
pozwolić na zmianę rozmiaru okna
szybkość rysowania powinna dorównywać wzorcowej aplikacji
Niedozwolone jest użycie funkcji TransparentBlt (maski do poszczególnych
bitmap należy tworzyć dynamicznie odczytując wartości koloru poszczególnych
pikseli: SetPixel(), GetPixel())