monety spadające w dół z animacją obrotu i różnymi losowymi prędkościami
(zawsze tylko jedna moneta w oknie)
brązowy obszar na dole okna, po którym porusza się kubełek - koniec
spadku monet
ruch myszą - sterowanie poziomą pozycją kubełka
zliczać w tytule okna liczbę złapanych i wszystkich spadających monet
Szczegóły techniczne:
drzewa na tle nieba (Sky.bmp) zawsze wypełniają całe okno bez skalowania
6 pozycji animacji obrotu monety (Coin0#.bmp), obszary przezroczyste są
narysowane kolorem [0, 0, 252]
kubełek (Trash.bmp), obszary przezroczyste są narysowane kolorem [255,
0, 255]
zapobiec wszystkim efektom mrugania
pozwolić na zmianę rozmiaru okna
szybkość rysowania powinna dorównywać wzorcowej aplikacji
Niedozwolone jest użycie funkcji TransparentBlt (maski do poszczególnych
bitmap należy tworzyć dynamicznie odczytując wartości koloru poszczególnych
pikseli: SetPixel(), GetPixel())