GDI, timer
Wersja B
Animowana zmiana dwóch bitmap
- Dwie opcje menu do wczytywania bitmap (początkowej i końcowej):
- uruchamiające standardowy dialog wyboru plików
- filtr plików *.bmp
- początkowy katalog - katalog, w którym jest zainstalowany
Windows
- po wczytaniu pokazać wczytaną bitmapę przeskalowaną do wielkości
obszaru roboczego okna
- zadbać o poprawne odrysowanie przy zmianie wielkości okna
- Trzy opcje menu uruchamiające animowaną zmianę bitmapy początkowej
w końcową (obie bitmapy przeskalowane do wielkości obszaru roboczego
okna):
- 'Zmiana pikseli' - kolor każdego piksela bitmapy zmieniać gładko
od koloru piksela bitmapy początkowej do koloru bitmapy końcowej
- 'Wjazd od lewej' - na początku bitmapa początkowa zajmuje cały
obszar roboczy okna, następnie bitmapa końcowa 'wjeżdża' od lewej
strony (czyli pokazywana jest coraz większa prawa część końcowej
bitmapy rysowana w lewej części okna), koniec animacji - bitmapa
końcowa wypełnia cały obszar roboczy okna
- 'Odsłanianie od prawego dolnego rogu' - na początku bitmapa początkowa
zajmuje cały obszar roboczy okna, następnie bitmapa końcowa jest
'odsłaniana' od prawego dolnego rogu okna, przy czym krawędzią odsłaniania
jest odcinek nachylony do brzegów okna pod kątem 45 stopni
- Trzy opcje menu ustawiające szybkość animacji: 'Wolno', 'Średnio',
'Szybko', aktualnie wybrana opcja powinna być zaznaczona
- Wyeliminować mruganie podczas animacji, dozwolone jest mruganie podczas
zmiany rozmiarów okna
- Podczas animacji zmienić kursor na standardowy kursor oczekiwania
(klepsydra) - ten problem proszę zostawić na koniec