GDI, mysz, klawiatura, timer
Wersja C
Odbijanie piłeczki rakietką
- Trzy obszary części roboczej okna (zaznaczone kolorystycznie):
- 75% z lewej strony - obszar, po którym może poruszać się tylko piłeczka
- 5% z prawej strony - obszar, na którym ruch piłeczką oznacza przegraną
- reszta - obszar, po którym może poruszać się piłeczka i rakietka
- Rakietka - pionowa kreska, może poruszać się dowolnie w wyznaczonym obszarze
- Piłeczka (kółko), poruszająca się wg zasady, że kąt padania jest równy kątowi
odbicia
- Obsługa myszy:
- poruszanie myszą - poruszanie rakietką (z ograniczeniem wyznaczonego
obszaru)
- lewy przycisk - przyspieszenie ruchu piłeczki
- prawy przycisk - zwolnienie ruchu piłeczki
- Obsługa klawiatury:
- strzałki, home, pgup, pgdn, end - poruszanie rakietką w ośmiu
kierunkach
- '+' - przyspieszenie
- '-' - zwolnienie
- Po końcu gry komunikat (MessageBox), rozpoczęcie nowej gry po
zniknięciu komunikatu
- Wyeliminować efekt mrugania podczas gry, dozwolone jest mruganie
przy zmianie wielkości okna