strzelanie farbą do celu, potrzebne pliki są do pobrania tutaj
Funkcjonalnoć:
tło ciemnoniebieskie, czarny wzór HatchStyle.ZigZag
losowej wielkości, średnica z przedziału 15-30, obracające się koło, wypełnione obrazem z pliku smile.jpg
obraz jest przeskalowany do rozmiaru koła
koło pojawia się przy prawej krawędzi okna i porusza się w kierunku lewej krawędzi
prędkość pozioma i pionowa jest losowa (oczywiście koło porusza się w poziomie tylko w lewo)
koło obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara z prędkością proporcjonalną do prędkości jego ruchu
koło odbija się tylko od górnej i dolnej krawędzi (również podczas zmiany rozmiaru okna)
gdy koło minie lewą krawędź, gra jest wznawiana - przy prawej krawędzi pojawia się nowe koło
obsługa kliknięcia:
postawienie kleksa z farby, należy wykorzystać plik kleks.gif
kleks jest czerwony, w punkcie (x=120, y=90) ma przeźroczystość 25%, przeźroczystość maleje radialnie wraz z odległością od tego punktu przykładowy kleks na białym tle (nie wolno wykorzystywać tego rysunku):
kleksa należy rysować w skali 1/2, w punkcie kliknięcia musi znajdować się punkt (120,90) oryginalnego rysunku (najciemniejszy punkt kleksa)
jeśli kliknięcie trafiło w koło - na środku obszaru okna pojawia się napis Hit!, pogrubioną kursywą w kolorze pomarańczowym, rozmiar 24
gra zatrzymuje się na chwilę, wznowienie gry jak w przypadku, gdy koło minie lewą krawędź okna
kleksy rysowane są "za" kołem (dalej od obserwatora), z wyjątkiem tego, który trafił w koło - rysowanego "przed" nim
kleksy znikają przy wznowieniu gry
możliwa zmiana rozmiaru okna apliakcji, należy wyeliminować efekt mrugania