Animacja postaci przechodzącej od lewego do prawego brzegu ekranu

- Scenariusz działania aplikacji:
- Po uruchomieniu aplikacja umieszcza ikonę w systemowym obszarze powiadomień (tray area)
- ikona powinna być jedynym widocznym znakiem działania aplikacji
- Kliknięcie ikony prawym przyciskiem myszy powoduje wyświetlenie menu z dwiema opcjami: wczytanie DLL'a i wyjście z aplikacji
- Po wyborze opcji wczytania DLL'a wyświetlany jest standardowy dialog wyboru pliku z filtrem *.DLL
- Po wyborze DLL'a sprawdzana jest jego poprawność, a następnie wczytywane są klatki animacji oraz informacje o czasie i kroku animacji
- Po wczytaniu wszystkich informacji:
- ikona aplikacji w systemowym obszarze powiadomień zmienia się
- wyświetlana jest animacja postaci poruszającej się od lewego do prawego brzegu ekranu (po wyjściu za prawy brzeg postać powinna ponownie pojawić się po lewej stronie)
- Wykorzystywane biblioteki DLL:
- Przykładowe biblioteki (aplikacja powinna działać poprawnie z dowolną biblioteką DLL spełniającą poniższe wymagania)
- Klatki animacji:
- bitmapy zapisane w zasobach DLL'a
- pierwsza klatka ma zawsze numer 101, kolejne klatki mają kolejne numery
- liczba klatek jest charakterystyczna dla postaci i może się znacznie różnić pomiędzy postaciami
- przezroczysty obszar ma kolor magenta (255, 0, 255)
- Czas wyświetlania jednej klatki (w milisekundach; stały dla wszystkich klatek) zwraca funkcja
int GetTimeout(void)
- Długość kroku animacji (w pikselach; stały dla wszystkich klatek) zwraca funkcja
int GetDistance(void)
- Wskazówki:
- Ikona w systemowym obszarze powiadomień:
- API Win32: Shell_NotifyIcon()
- Windows Forms: kontrolka NotifyIcon
- Przybliżona punktacja:
- ikona w obszarze powiadomień (umieszczenie, menu, zmiana ikony, brak okna):
2.5
- dialog wyboru pliku (*.DLL): 1.0
- wczytanie danych z DLL'a:
- wczytanie DLL'a i poprawna obsługa złego DLL'a: 1.0
- klatki animacji: 1.5
- czas i krok animacji: 1.5
- animacja postaci na ekranie: 2.5