okno w kształcie trójkąta z dołączonymi kołami w wierzchołkach
wewnątrz trójkąta 3 obszary wydzielone krzywymi Beziera
każdy obszar rysowany innym kolorem, część wspólna obszarów rysowana sumą kolorów
obszar wydzielony krzywymi pokryty dołączoną teksturą - plik tekstury
Wymagania techniczne:
górny wierzchołek na środku ekranu, 100px poniżej górnej krawędzi ekranu
dolne wierzchołki 100px od dolnej i bocznych krawędzi
3 obszary wewnątrz trójkąta ograniczone kwarędziami i krzywymi Beziera (jak w przykładzie,
pozycje punktów i kolory muszą być zachowane)
wszystkie 3 krzywe są oparte na tych samych 2 punktach pośrednich (punktami końcowymi
są odpowiedznie wierzchołki)
koła w wierzchołkach i punktach pośrednich mają średnicę 13px
punkty pośrednie w połowie wysokości okranu, w 1/3 i 2/3 szerokości
punkty pośrednie wyznaczające krzywe można przesuwać myszką na zasadzie drag-and-drop
część wspólna obszaru czerwonego i zielonego jest rysowana kolorem żółtym
można wykorzystać jedynie dołączony plik tekstury, tekstury w innych kolorach muszą być generowane dynamicznie
(plik z teksturą zawiera jedynie 3 kolory - RGB(0,0,0), RGB(128,0,0), RGB(255,0,0))
okno jest w 50% przezroczyste, należy wyeliminować efakt mrugania przy rysowaniu zawartości okna