Na prostokątnej siatce o wymiarach M x N znajduje się K min. Na początku gry wszystkie pola są zakryte. Gracz odkrywa pola w dowolnej kolejności. Jeżeli trafi na minę - przegrywa. Jeżeli trafi na pole, na którym nie ma miny, znajduje na nim liczbę, oznaczającą ilość min na polach sąsiednich (jezeli pole nie sąsiaduje z żadną miną, jest puste).
Nie są wymagane (z reguł oryginalnej gry): oznakowywanie pól flagami, automatyczne odkrywanie pustych pól niesąsiadujących z minami
Wymagania:
Należy pobrać od użytkownika liczby K, M, N oraz zadbać, by podane przez niego wartości były prawidłowe (by były liczbami)
Do wyświetlenia planszy należy wykorzystać załączone obrazki (obrazki pustych pól nie są obowiązkowe)
Gra składa się z kolejnych rund - każda runda może zakończyć się zwycięstwem, lub przegraną
Po zakończeniu rundy wyświetlane są statystyki gry: liczba rund przegranych oraz wygranych
Po zakończeniu rundy użytkownik może rozpocząć nową grę (ponownie wybrać wartości K, M, N), lub rozpocząć nową rundę (ustawienia K, M, N pozostają niezmienione)
Uwaga: Liczba stron w aplikacji, implementacja interakcji z użytkownikiem oraz sposobu przekazywania danych pomiędzy stronami - dowolne prawidłowe
Przybliżona punktacja:
pobranie danych oraz ich weryfikacja: 2.0
przekazywanie danych pomiędzy stronami: 2.5
wyswietlenie planszy: 2.5
interakcja z użytkownikiem: 3.0
Uwaga: Poprawa zadania wymagać będzie umieszczenia rozwiązania na serwerze gamma (odpowiedni link powinien zostać dostarczony razem z poprawą)