Na prostokątnej siatce o wymiarach M x N (M oraz N - liczby parzyste) dwaj
gracze (biały i czarny) na przemian układają żetony. Na początku gry wszystkie
pola są puste, z wyjątkiem czterech centralnych, na których leża dwa białe, i
dwa czarne żetony, ułożone w szachownicę. Po położeniu przez gracza (np. 1)
żetonu, wszystkie żetony przeciwnika (2) leżące na liniach (pionowych,
poziomych i skośnych, nie zawierajacych pustych pól) pomiędzy nowo położonym
żetonem, a wcześniej położonymi przez tego gracza (1) żetonami zmieniają kolor
na jego kolor.
Wymagania:
Należy pobrać od użytkownika nazwy graczy, i liczby M, N oraz zadbać, by podane
przez niego wartości były prawidłowe (nazwy graczy - zawierające cyfry, litery
i spacje; M, N - liczby parzyste)
Do wyświetlenia planszy należy wykorzystać załączone obrazki
(obrazki pustych pól nie są obowiązkowe)
Gra składa się z kolejnych rund - każda runda może zakończyć się zwycięstwem
jednego z graczy (tego, którego żetonów jest na planszy więcej), bądź remisem (w przypadku równej liczby żetonów)
Runda kończy się, gdy wszystkie pola planszy są zajęte przez żetony
Po zakończeniu rundy wyświetlane są statystyki gry: liczba rund wygranych przez
obu graczy
Po zakończeniu rundy można rozpocząć nową grę (ponownie wybrać nazwy graczy,
oraz wartości M, N), lub rozpocząć nową rundę (nazwy graczy oraz liczby M, N
pozostają niezmienione)
Uwaga: Liczba stron w aplikacji, implementacja interakcji z
użytkownikiem oraz sposobu przekazywania danych pomiędzy stronami - dowolne
prawidłowe
Przybliżona punktacja:
pobranie danych oraz ich weryfikacja: 2.0
przekazywanie danych pomiędzy stronami: 2.5
wyswietlenie planszy: 2.5
interakcja z użytkownikiem: 3.0
Uwaga: Poprawa zadania wymagać będzie umieszczenia rozwiązania na
serwerze gamma (odpowiedni link powinien zostać dostarczony razem z poprawą)