Kwadratowa plansza (o rozmiarach mniej więcej 8x8) zawierająca 'kamyki' w kilku (minimum 4) kolorach
Przycisk Nowa gra losowo wypełnia całą planszę
Zasady gry:
sąsiadami kamyka są kamyki tego samego koloru leżące w linii pionowej lub poziomej i połączone, tzn. takie, że pomiędzy nimi nie ma kamyków innego koloru
po kliknięciu na kamyk z planszy usuwa się go oraz jego sąsiadów. Jeżeli kliknięty kamień nie ma sąsiadów, nic się nie dzieje
kamyki spadają w dół, jeżeli pod nimi pojawi się dziura
za usunięcie grupy zawierającej k kamyków gracz dostaje k2 punktów
Losowe tło pod planszą (kilka dowolnych obrazków, przy starcie nowej gry jeden z nich losowo wybierany i ustawiony jako tło)
Wyświetlana przy użyciu gradientu aktualna punktacja
trzy rodzaju gradientu do wybrania (brak, liniowy, radialny)
typ gradientu wybierany przy użyciu przycisków typu radio
Przykładowy wygląd aplikacji (przezroczyste kamienie po lewej są właśnie usuwane):
Wymagania techniczne:
Kamyki powinny być teksturowane
Napis z punktacją powinien być pogrubiony i mieć ustawiony rozmiar, np. 40
Gradienty powinny składać się z przynajmniej 3 kolorów
Usunięcie kamyków powinno być animowane przez zwiększanie przezroczystości od 0% do 100%
Wskazówki
Storyboard, DoubleAnimation
Jedna animacja może być przypisana tylko do jednego obiektu
DoubleAnimation.SetValue(Storyboard.TargetPropertyProperty, new PropertyPath("Opacity"))