piłeczkę charakteryzują: położenie (x,y), pęd (px,py), masa
masa jest proporcjonalna do kwadratu promienia (m ~ R^2)
prędkość kątowa (obrotowa) jest proporcjonalna do prędkości liniowej (w ~ v [v=p/m])
tekstura na wszystkich piłeczkach jest jednakowa textura, wszystkie zawsze obracają się w tę samą stronę
do zmiany parametrów piłeczek w wyniku odbicia należy użyć
funkcje dostarczoną w bibliotece c++ collide.dll, collide.h, funkcja Collide
oblicza i podstawia nowe pędy, zmiana pozycji kulki (w tym rownież w wyniku odbicia od "ścian") należy do zadań autora
Szczegóły implementacji:
średnica piłeczek losowa, z przedziału 15-35
liczba piłeczek 5-15, początkowo 5, możliwość dodawania/usuwania za pomocą klawiszy +/-
należy poprawnie obsłużyć brak biblioteki c++
należy użyć standardowego mechanizmu podwójnego buforowania (zapobieganie mruganiu)
należy użyć trybu rysowania z AntiAliasingiem
rozmiar formy 700x500 - uniemożliwić zmianę rozmiaru formy