Tryby mapowania, skrolowanie
Skrolowanie zawartości okna, anizotropiczny tryb mapowania
- Zawartość okna roboczego programu:
- scena składająca się z następujących elementów (wypełnionych podanymi
kolorami, rysowanych w tej kolejności) - wszystkie liczby we współrzędnych
logicznych sceny (odpowiadają pikselom w trybie MM_TEXT):
- czarny kwadrat: bok 1500, środek w (0,0)
- niebieski kwadrat: bok 1450, środek w (0,0)
- czerwony kwadrat: bok 200, środek w (0,0)
- białe koło: promień 100, środek w (100, 100)
- minimalne współrzędne sceny: (-750, -750)
- maksymalne współrzędne sceny: (750, 750)
- Dwa tryby pracy programu (wybór z menu - dwie opcje, aktualna zaznaczona)
- tryb MM_TEXT
- narysowana scena z możliwością skrolowania pionowego i poziomego
zawartości okna (w zakresie dozwolonych współrzędnych sceny
- UWAGA: nigdy obszar leżący poza zakresem współrzędnych sceny
nie powinien być widoczny)
- tryb MM_ANISOTROPIC
- ustawienia trybu dostosowane do aktualnego rozmiaru obszaru
roboczego okna tak, aby zawsze cała scena była widoczna i dokładnie
wypełniała cały obszar roboczy