UWAGA: Na każdych zajęciach obowiązuje znajomość zagadnień ze wszystkich poprzednich zajęć laboratoryjnych oraz wykładów. Wyszczególnione poniżej zagadnienia są najistotniejsze dla danego zadania, ale nie muszą być jedyne.

Numer zadania
Zadanie przykładowe
Wersje zadania
Zagadnienia
1
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Okna - tworzenie, niszczenie, modyfikacja, właściwości
  • Mysz
  • Klawiatura
  • Timer
2
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Rysowanie prostych figur
  • Pióra, pędzle
  • Fonty
  • Rysowanie tekstu
3
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Tryby mapowania
  • Skrolowanie
  • Regiony
  • Obcinanie
4
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Bitmapy
  • Zapobieganie mruganiu
5
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Menu
  • Akceleratory
  • Modalne okna dialogowe
  • Podstawowe kontrolki
  • Standardowe okna dialogowe
6
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Niemodalne okna dialogowe
  • Kontrolki owner-drawn
7
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Aplikacja MDI
8
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • DLL
  • Pamięć
  • Schowek
  • Rejestr
  • Unicode
9
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • Procesy
  • Wątki
10
przykład
wersja A
wersja B
wersja C
  • DirectX
11
przykład
 
  • Zadanie przekrojowe
12
przykład
wersja wspólna
  • Zadanie przekrojowe