Tryby mapowania, skrolowanie, region obcinania
Wersja C
Skrolowanie zawartości okna
- Wzór dla programu
- Zawartość okna:
- scena składająca się z następujących elementów (wypełnionych podanymi
kolorami, rysowanych w tej kolejności) - wszystkie liczby we współrzędnych
logicznych sceny:
- czarny kwadrat: bok 3000, środek w (0,0)
- czerwony kwadrat: bok 2900, środek w (0,0)
- niebieski kwadrat: bok 200, środek w (0,0)
- żółte koło: promień 100, środek w (100, 100)
- czarna linia od punktu (-1500, -1500) do punktu (1500, 1500)
- czarna linia od punktu (-1500, 1500) do punktu (1500, -1500)
- minimalne współrzędne sceny: (-1500, -1500)
- maksymalne współrzędne sceny: (1500, 1500)
- Skrolowanie zawartości okna (pionowe i poziome)
- ustawienia skroli zawsze takie, by była możliwość zobaczenia całej sceny
i tylko sceny - nie pozwolić przeskrolować zawartości okna tak, by obszar
poza współrzędnymi sceny był widoczny
- umożliwić zmianę rozmiaru okna - podczas i po modyfikacji rozmiaru okna
nie może być nagłego przeskoku skrola przy jego użyciu
- skrolować zawartość okna podczas przeciągania thumb
- umożliwić skrolowanie jedną linię i jedną stronę - rozmiar skrolowania
o jedną stronę ustawić jako 1/10 rozmiaru sceny
- Wyeliminować wszystkie efekty mrugania
- nie wykorzystywać bitmap i pomocniczych DC
- zablokować odrysowywanie tła
- wykorzystać regiony obcinania