wyświetlenie modalnego okna dialogowego umożliwiającego grę wg ustawień
dokonanych w oknie opcji
plansza - 3x3 lub 4x4 pól (w zależności od wyboru w oknie opcji)
zawsze dokładnie jedno pole puste, reszta zawiera przyciski
o nazwach będących kolejnymi numerami od 1
przy wyświetleniu okna przyciski na planszy powinny być
rozmieszczone losowo
UWAGA: sposób rozmieszczania przycisków gwarantujący rozwiązywalność
zadania będzie dodatkowo punktowany (liczba punktów będzie
zależała od liczby rozwiązań, w których taki sposób zostanie
zastosowany)
przyciski na planszy - naciśnięcie przycisku, obok którego jest
wolne pole powoduje przesunięcie go na to pole
po uzyskaniu ułożenia docelowego (numery ułożone kolejno
wierszami, puste pole w prawym dolnym rogu planszy) pokazać
MessageBox z informacją
przycisk 'Zamknij' - zamknięcie okna dialogowego
'Opcje' (akcelerator Ctrl+O)
wyświetlenie modalnego okna dialogowego z opcjami
grupa dwóch Radio Buttons określających rozmiar planszy:
'3 x 3' i '4 x 4'
przy uruchomieniu okna dialogowego aktualnie obowiązująca
opcja powinna być zaznaczona
przycisk 'OK' - zamknięcie okna dialogowego z zapamiętaniem
dokonanego wyboru
orzycisk 'Anuluj' - zamknięcie okna dialogowego z porzuceniem
dokonanych zmian
'Koniec' (akcelerator Ctrl+K)
zakończenie pracy aplikacji
Sugestie:
tworząc dynamicznie przyciski należy wykorzystać predefiniowaną klasę
"BUTTON", przykładowy kod:
CreateWindow(
"BUTTON",
"",
WS_CHILD | WS_VISIBLE | BS_PUSHBUTTON,
ptLeftTop.x + i * FIELDSIZE,
ptLeftTop.y + j * FIELDSIZE,
FIELDSIZE,
FIELDSIZE,
hDlg,
(HMENU)(WORD)( FAKE + num ),
hInst,
NULL );