1. Cztery oczka
|
- Ładne, dobre na początek
- Przewidywalne na mocny początek
- Trochę za trudne na początek
- Dobre, chociaż trudniejsze niż w poprzednich laboratoriach
- Dużo rachunków
- Trudne jak na pierwsze zadanie
- Trochę za dużo problemów matematycznych
- To tej pory nie wiem, jak ustawić to, żeby okna poruszały się tylko w swoich ćwiartkach bez użycia setek if'ów
- Całkiem fajne zadanie, ale sporo dodatkowych obliczeń jak na pierwsze
- Trochę dużo roboty, ale zadanie w miarę ok
- Zbyt trudne jak na pierwsze spotkanie studenta z API
|
2. Kurtyna
|
- Proste
- Nabijacz punktów
- Bardzo przyjazne zadanie
- Proste, łatwe i przyjemne, ale bez polotu
- Było dosyć łatwe, takie na zdobycie punktów
- Chyba jedyna 10-tka jaką dostałem
- Zbyt łatwe, za bardzo podobne do zadania przykładowego
|
3. Yin-yang
|
- Ciekawe
- Ciekawe, ale za mało wskazówek o obracaniu
- Nieźle się natrudziłem, ale było warto. Najlepsze zadanie. Dobre wskazówki
- Trochę za dużo obliczeń matematycznych (promienie regionów itp.) w małym czasie
- Bardzo pomysłowe, bez wzorów byłoby zbyt trudne, ze wzorami zbyt łatwe
- Co to jest macierz przekształceń?
- Fajne, ale trudne
- Zbył mało czasu na zrozumienie działania nieznanej funkcji i struktury do obrotu
- Dużo wzorów i konieczność implementacji trudnej w użyciu funkcji
- Ciekawe zadanie, na początku jednak mocno dezorientujące wskazówką użycia struktury XFORM (nieznanej z wykładu całkowicie)
- Konieczność wykorzystania nietypowych funkcji powoduje, że trudno zdążyć napisać zadanie
- Też trochę trudne było, ale fajne
- Trochę trudne, ale pomysł był naprawdę dobry
- Obracanie tekstury po raz pierwszy na laborkach to nie jest dobry pomysł
- Macierz przekształcenia???
- Zadanie bardzo ciekawe. Przedstawia ciekawe zastosowanie regionów
|
4. Wizjery
|
- Czasochłonne
- Brzydkie, trudne, ta kaczka to symbol homoseksualizmu
- Całe mnóstwo głupot
- Za bardzo czasochłonne
- Horror, nie bardzo wiadomo od czego zacząć
- Kontrolki w WinAPI. Mało przydatne
- Bez komentarza. Wyniki mówią same za siebie
- Bez komentarza
- Bardzo rygorystyczna ocena
- Jakaś pomyłka. Za mało czasu, brak przykładów scrollowania w zadaniach przykładowych
- Zadania powinny być apolityczne. Wymagało napisania wielu linii kodu i była praktycznie nie do zrobienia w 2h dla niedoświadczonego studenta
- Zadanie koszmar. Średnia mówi sama za siebie. Brak dalszych komentarzy
- Zbyt czasochłonne
- Zdecydowanie za dużo do zrobienia jak na 90 minut
- Pomysł całkiem ciekawy i dużo można się nauczyć, ale nie w 90 minut
- Bardzo czasochłonne
- Zadanie zdecydowanie za trudne
- Pomyłka. Dobrze, że jedną laborkę można odjąć
- Wskazówki odnośnie rozmiaru - brak
- Udręka dla studenta z obsługą scrolli
|
5. Kolorowe prostokąciki
|
- Przeciętne zadanie, przez to nudne i najgorsze
- Łatwe i radosne
- Proste i przyjemne
- Przyjemne, świąteczne
- Ciekawy pomysł =) Wesołych Świąt
- Dobry pomysł na zadanie. I świetny motyw z napisem "Wesołych Świąt" w przykładzie
- Przyjemne zadanie
- Super fajne
- Poprawny program źle działał
- Trafione co do poziomu trudności jak na 1 laborki z Forms'ów
|
6. F16
|
- Najśliczniejsze zadanie!
- Najciekawsze zadanie
- Śliczne, po prostu śliczne
- Zadanie wymiata :) - takich zadań z finezją jak najwięcej
- Miodzio
- Nie pójdę na CAD/CAM
- Pomysłowe
- Pomysłowe, za dużo roboty z HUD-em
- Znowu przekształcenia
- Przez pierwsze 10 minut zamiast pisać program latałem nad morzem, które okazało się pustynią
- Genialny pomysł i raczej proste zadanie (za wyjątkiem prędkościomierza)
- Zbyt czasochłonne
- Zadanie bajeczne (szczególnie wizualnie). Duże brawa za pomysł
- Fajne, ale zdecydowanie za trudne jak na 2 godziny laborek
- Świetny pomysł
- Gdyby nie obroty, to byłoby normalne
- Trudne technicznie, jeśli chodzi o prędkościomierz
|
7. Szachy 2007
|
- Przyjemne
- Wspaniały ruch!
- Zbyt czasochłonne
- Bardzo dużo roboty, ale dało się zdążyć -> duża satysfakcja
- Chessmaster się chowa
- Nie do końca jasna idea poruszania bierek
- Dużo rzeczy wymagało "wyklikania" - czasochłonne i słabo sprawdzające wiedzę
- Na początku lista rzeczy z funkcjonalności przytłaczała, na szczęście większość była do zrobienia w 3-4 linijkach kodu
- Całkiem dobry pomysł
- Super!!!
|
8. Kwiatek
|
- Proste i przyjemne
- Najlepsze zadanie
- Nie wszystko dało się sensownie wykonać, np. trzeba było sprawić, że właściwość SET nie działa jak powinna (ale da się ją użyć)
- Super zadanko
- Sympatyczne =)
- Bardzo pomysłowe i przyjemne, można nawet nazwać je praktycznym
- Bardzo pomógł tutorial, kontrolkę pisało się bardzo miło
- Bardzo dobre zadanie, ponieważ można było się przygotować na podstawie tutoriala
- Visual Studio dosyć źle reaguje na własne kontrolki, które zawierają błędy
- Trafnie dobrane wskazówki
- W porządku
- Trafione!!!
|
9. Mini Photoshop
|
- Dalej ta sama kaczka
- Bardzo ciekawe zadanie - i ponowne starcie z kaczką :)
- Ta lepsza kaczka
- Menu z Check Box'em było wredne
- Zadanie zbyt skomplikowane i czasochłonne. Niejasne kryteria oceniania
- Dziwnie oceniane
- Horror część druga
- Dziwny sposób oceniania
- Kaczki tylko jako obiad
- Powinien być szop, a nie kaczka
- I znowu kaczka... zadanie o wiele prostsze niż wynika z wyników, ale oceniający strasznie punkty obcinał
- Wymaga dbania o dużą liczbę drobiazgów, ocena zbyt restrykcyjna (punkty odejmowane za najdrobniejsze nieprawidłowości)
- Kaczka w obrazku przykładowym od razu nastawiła negatywnie
- Trudne, ale fajne
- Znowu kaczka. Do dziś nie mogę tego poprawić
- Całkiem ok!
|
10. Slide Show
|
- Młodszej siostrze się spodobało
- Bardzo miły (zwłaszcza obrazki)
- Bardzo interesujące zadanie
- Bardzo fajne i dość przydatne zadanie
- Jak już go napisałem, to mi się spodobał
- Ciekawe i całkiem relaksujące
- Świetne zadanie, sporo przydatnych rzeczy a jednocześnie proste do wykonania
- Przyjemnie się robiło to zadanko
- Jedyne zadanie, które tak naprawdę mogło by być użyteczne
- Zbyt dużo szczegółów. Ciężko zapamiętać co trzeba napisać
- Wreszcie jakaś tapeta na nudnym pulpicie komputera w pracowni
- Fajne, ale oceny były trochę zniżone
|