Najlepsze zadanie:

 Star Wars  (zadanie nr 6) 

 
Liczba typowań na miejscach:
Numer zadania Pierwszym Drugim Trzecim
1
 
 
1
2
4
2
 
3
 
1
1
4
1
3
3
5
 
 
2
6
5
5
 
7
1
1
1
8
2
2
4
9
2
2
 
10
3
2
1

 

Najgorsze zadanie:

 DLL Fun  (zadanie nr 9) 

 
Liczba typowań na miejscach:
Numer zadania Pierwszym Drugim Trzecim
1
2
3
2
2
 
 
 
3
2
6
 
4
5
2
1
5
 
1
 
6
 
1
1
7
 
 
1
8
1
 
1
9
8
1
1
10
 
1
 

 

Opinie studentów o poszczególnych zadaniach:

1. Skrzyżowanie
  • Jak na początek trochę trudne, problemy ze zdarzeniami.
  • Bardzo łatwe zadanie, dobre jak na pierwsze laboratoria z API. Można było poznać większość właśćiwości okna.
  • Do tej pory nie wiem jak zrobić, żeby ładnie się nakładały. Za trudne jak na 1 z API.
  • Za trudny program jak na pierwsze laborki.
  • Za trywialne, za podobne do przykładu.
  • Za trudne jak na pierwsze. Zrobienie poprawy z poprawną detekcją kolizji zajęło mi weekend.
  • Dobre zadnie na początek. Odpowiedni poziom trudności.
  • Trochę za trudne jak na początek API.
  • Trudno było zrobić, żeby działało wystarczająco dobrze - dużo warunków (if'ów).
  • Jak na początek to dobre.
  • Fajne, bo trudne na początek.
  • Wymagające na początek, ale do zrobienia.
2. Spadające okienka
  • Zadanie ciekawe i do napisania, ogólnie spoko.
  • Ciekawe zadanie, pierwsza gra w API :).
  • Bardzo przyjemnie się pisało.
  • Fajne.
  • Proste i zabawne zadnie, do tego dobre do relaksu po laboratoriach.
  • Fajne.
  • Łatwe, na poprawę wyników po pierwszym.
  • Fajne, łatwo wyszło.
  • Zadanie tendencyjne, mało ciekawe.
  • Łatwe, proste i przyjemne.
  • Najłatwiejsze, moja jedyna 10.
3. Bezier i inni
  • Ciekawe zadanie, ale trochę może przy dużo zabawy z bitmapami.
  • A mi tam się podobało. Chociaż się GDI nauczyłem.
  • Wskazówki mało mówiące, trzeba było korzystać z innych źródeł.
  • Zadanie było makabryczne...
  • Rysowanie i od razu Bezier, trochę nie najlepiej.
  • Męczące zadanie, konieczność używania bardzo dziwnych i nikomu nie potrzebnych funkcji GDI.
  • Fajne, ale na wykładzie brak przykładów generowania bitmap.
  • Na zajęciach wydawało się nie do zrobienia, za to poprawa dała sporo satysfakcji.
  • Za trudne, niewykonalne w 90 minut, chociaż sprawiało najciekawsze wrażenia przy pierwzym uruchomieniu.
  • "A co to? My to mamy napisać?" Za mało czasu było.
  • Trudne, ciekawe. Jak ludzie je zobaczyli, to zaczęli się śmiać :).
  • Największy opad szczęki.
  • Ciekawa.
4. Przeglądarka obrazków
  • Bardzo trudne zadanie. Jego plusem są świetne obrazki, dzięki nim nie jest najgorszym.
  • Z tym ListBoxem to przesada była... A oprócz tego całkiem fajne.
  • Niewykonalne w 4 godziny, a co dopiero w 90 minut. Pocieszeniem były obrazki.
  • ... to było jeszcze bardziej makabryczne.
  • Koszmar! Nie róbcie tego w domu (i w API). Zadanie awykonalne w 90 minut.
  • Bonus! :D I do tego śmieszne obrazki :).
  • Zadanie z cyklu "w .NET na pół godziny". Fajne, ale przydałoby się więcej czasu.
  • Zadanie trudne, ale fajne, ponieważ sprawdzało użycie wielu kontrolek.
  • Ciekawy pomysł, ale trudny w realizacji - nie do zrobienia w 90 minut.
  • Sporo można się było nauczyć, ale dopiero po wykonaniu poprawy.
  • Dobre ćwiczenie sprawności pisania w API.
  • Przyjemne.
  • Listbox z obrazkami to horror w biały dzień. Bardzo, bardzo trudne. Owner draw jest dość skąpo opisany w internecie, mnóstwo innych problemów oprócz Owner Draw takich jak przewijanie itp. W tutorialu mógłby się pojawić. Najgorzej przygotowane, ale mimo wszystko OWNER DRAW.
  • Pirma Aprilisowy żart (przynajmniej jak tak myślałem).
  • Nie pisałem, ale wszyscy narzekali. (Bonus mnie ominął :(( ).
5. Mój IntelliSense
  • Po tym zadaniu wiem, ile roboty jest z IntelliSensem. Ale ogólnie zadanie w porządku.
  • Przydatne, można poznać pracę słownika.
  • Prawie praktyczne.
  • Łatwe ale słabo oceniane.
  • Proste a równocześnie całkiem przydatne.
  • Za łatwe.
  • Proste i przyjemne.
  • Dobry start z Windows Forms.
  • Ciekawe.
  • Bardzo ciekawe, nie było bardzo trudne, a proporcjonalnie dostałem najmniej punktów.
  • Ciekawe, dobrze dobrane na laborki.
  • Użyteczna.
6. Star Wars
  • Świetne, choć ciężkie zadanie. Z 20 min to oglądałem samą czołówkę.
  • Zadanie powodowało wybuch śmiechu na laboratoriach. Zabawa w Spielberga.
  • Ciekawy pomysł.
  • I pomyśleć, że lubiłem Star Warsy...
  • Zadanie trudne, ale bardzo ciekawy pomysł na zadanie.
  • I am your father, Luke!
  • Bardzo ciekawy pomysł, ale zrobienie oddalania jest niewykonalne dla nie-matematyka w 90 minut. Z chęcią zobaczyłbym kod.
  • Bardzo fajny pomysł. Zadanie nie do zrobienia w 90 minut, ale pomysł super.
  • Bardzo ciekawy pomysł.
  • Efektowne, choć dość trudne, szczególnie oddalający się tekst.
  • Najfajniejsze zadanie, pomimo niejasności z transformacją.
  • Dla mnie łatwe... innym warp nie działał :p.
  • Bardzo ciekawe. Mnóstwo się nauczyłem dzięki temu. Szkoda tylko, że do dziś nie mam pojęcia jak poprawnie zrobić wyświetlenie tekstu. Zadanie nie było na 90 min, bo trzeba było trochę doczytać w necie...
  • Trudne. Widziałem gdzieś w internecie takie same.
  • Niezapomniana muzyczka wypełniająca całą salę.
  • Fajna.
7. Kontrolki WinForms
  • Ciekawe. Trochę roboty z TreeView, ale w sumie OK.
  • Łatwe zadanie, trochę ciężko było z tree view. No i zabawa ze scrollami.
  • Prosta, rzemieślnicza robota. Trochę za dużo do zrobienia.
  • Fajne i przyjemne.
  • Dużo klikania, mało myślenia.
  • Sporo do zrobienia ale zadanie dość proste.
  • Dobre ćwiczenie z kontrolkami.
  • Proste, przyszło bez wysiłku.
  • Bardzo przyjemne.
  • Fajne, ciekawe.
8. Wirtualny wentylator
  • Zadanie przyjmne, choć trochę za dużo róźnych rzeczy do roboty.
  • Ciekawe zadanie, które wymagało nauczenia się paru przydatnych rzeczy.
  • Przydatne zadanie z własną kontrolką.
  • Za dużo nowości, zdecydowanie za dużo jak na 90 minut.
  • Dobre zadanie, kontrolki warto znać. Zabrakło tylko UI Editora.
  • Fajne, dużo zabawy i możliwości nauczenia się czegoś. Sprawdzający czepiał się szczegółów.
  • Najtrudniejsze zadanie ze wszystkich.
  • Wydawało się trudne, a wystarczyło trochę więcej pouczyć się o designerze.
  • Trochę zbyt dużo niejasności z Designerem.
  • Takie nieprzyjemne ale raczej przydatne.
  • Super, mnóstwo nowych rzeczy, obsługa designera Custom Control. Zadanie nie było na 90 minut.
  • Ciekawe.
  • Dużo pisania rzadko przydatnego kodu.
9. DLL Fun
  • Zadanie praktycznie nie do zrobienia, dlatego nie za ciekawe, za dużo wszystkiego.
  • Dwa zadania w jednym. Chyba niewykonalne przez 90 minut dla kogoś, kto pierwszy raz zetknął się z plikami dll.
  • Ciężkie zadanie jak na 90 minut. 2 części, z których każda byłaby dobra na 1 laboratorium.
  • Bez tworzenia DLL-a mogłoby być OK.
  • Łatwe gdy się przeczyta połowę MSDN-a, i co najważniejsze nie na 90 minut. Zadnie źle sformułowane, a przynajmniej niejasno.
  • Gdyby nie druga część zadania, to zadanie to trafiłoby do najlepszych.
  • Trudne, ale dające satysfakcję, kiedy udaje się połączyć DLL i .NET.
  • Najfajniejsze, bo mogliśmy nauczyć się obsługi dll.
  • Bardzo trudna druga część zadania.
  • Zdecydowanie najtrudniejsze zadanie.
  • Bardzo ciekawe połączenie Forms i API. Jednak powrót do API sprawił trudności.
  • Teraz już wiem jak działają pluginy :].
  • Zadanie bardzo, bardzo trudne, nie na 90 minut. Mnóstwo roboty, sporo czytania po laborkach. Bardzo dużo się nauczyłem dzięki niemu. Mogłoby być więcej materiałów, dokumentacji, przykładów.
  • Za trudne. Jednak przydatne.
  • Niewykonalne w 90 minut.
10. Mouse tracker
  • Łatwe, proste i przyjemne. Zadanie cudowne do poprawiania % :). A jak wiadomo % są ważne :).
  • Dobrze, że było. Chociaż ocenę sobie poprawiłem.
  • Banalne zadanie, nabijacz punktów.
  • Łatwe, ale żeby 10 trzeba pomyśleć, o tym nie było napisane w zadaniu.
  • Fajne, przyjemne zadanko na zakończenie.
  • Za łatwe.
  • Bardzo fajne zadanie.
  • Bardzo dobre zadanie na koniec, umożliwiało podwyższego oceny.
  • Bardzo proste, w sam raz na podreperowanie ocen.
  • Najprostsze i trochę zbyt nudne.
  • Proste.
  • Bardzo prosty, przyjemny nabijacz punktów.
  • Za łatwe.
  • Do zrobienia w 20 minut.