uwaga: funkcja HSL_to_RGB ze wskazanego pliku operuje na wartościach kolorów z zakresu
0.0 - 1.0, należy pamiętać o konwersji parametrów wejściowych i wyjściowych z/na
przedział 0 - 255
BitBlt(), SRCCOPY
AlphaBlend() - wymaga dodania Msimg32.lib w opcjach linkowania (Project Properties->Linker->Input->Aditional
Dependencies)
BLENDFUNCTION.SourceConstantAlpha = 255
COLORREF, RGB()
CreateBitmap(..., ..., 1, 32, ...)
tworząc bitmapę za pomocą CreateBitmap() jako ostatni parametr należy przekazać
wskaźnik na obszar danych (np. tablice bajtów) w postaci:
B 0
G 0
R 0
A 0
B 1
G 1
R 1
A 1
...
B last
G last
R last
A last
gdzie R,G,B - składowe koloru, A - wartość kanału alpha
pixele należy zapisać w tablicy kolejno liniami, od lewej do prawej strony, tak,
że pixel oznaczony jako 0 to lewy górny róg obrazu, a pixel oznaczony jako last
- prawy dolny
LoadBitmap(), MAKEINTRESOURCE()
Przybliżona punktacja:
stały rozmiar okna: 1.0
ładowanie i wyświetlanie obrazu z zasobów: 1.5
wyświetlanie ognia
wygenerowanie palety: 1.5
wyświetlanie ognia: 3.0
uzyskanie efektu przeźroczystości ognia: 3.0
Linki do przesyłania (hasło jest takie samo, jak do wyników):