UWAGA: Na każdych zajęciach obowiązuje znajomość zagadnień ze wszystkich poprzednich zajęć laboratoryjnych oraz wykładów. Wyszczególnione poniżej zagadnienia są najistotniejsze dla danego zadania, ale nie muszą być jedyne.

Numer zadania
Zadanie przykładowe
Zadanie
Zagadnienia
1
przykład
zadanie
  • Win32:
    • Okna
2
przykład
zadanie
  • Win32:
    • Mysz
    • Klawiatura
3
przykład
zadanie
  • Win32:
    • GDI
4
przykład
zadanie
  • Win32:
    • Zasoby
    • Okna dialogowe
    • Kontrolki
5
przykład
zadanie
  • WinForms:
    • Formularze
    • Zdarzenia
    • Zasoby
6
przykład
zadanie
  • WinForms:
    • Kontrolki
7
przykład
zadanie
  • WPF:
    • Aplikacja
    • Zasoby
    • Kontrolki
    • Układ
    • Zdarzenia
8
przykład
zadanie
  • WPF:
    • Grafika 2D
    • Grafika 3D
9
przykład
zadanie
  • WPF:
    • Multimedia
    • Animacja
10
przykład
zadanie
  • Zadanie przekrojowe
11
przykład
zadanie
  • Zadanie przekrojowe
12
przykład
zadanie
  • Zadanie przekrojowe