ReBar
klasa CReBar
|
|
-
-
ReBar jest odmianą Control
Bar, dającą możliwość zmiany ułożenia
i rozmiaru obiektów na nim umieszczonych
-
Charakterystyczne cechy:
-
może zawierać okna
potomne (w tym także listy, ToolBars czy okna
edycyjne)
-
wbudowana jest automatyczna obsługa
zmiany rozmiaru poprzez wykorzystanie gripper bar
-
Funkcjonalność ReBar
w MFC daje klasa CReBar
[początek strony]
-
-
Daje większość możliwości
dostępnych dla ReBar w Windows
-
Dla obiektów ReBar nie jest obsługiwany
mechanizm dokowania, metoda CReBar::EnableDocking zgłasza
asercję
-
ReBar jest kontenerem dla okien potomnych
łączonych w grupy (bands)
-
oknem potomnym może być także gripper
bar dający możliwość zmiany rozmiaru
-
grupy mogą być dodawane do ReBar
przy pomocy metody CReBar::AddBar
-
w jednej grupie może znajdować się
gripper bar, bitmapa, tekst lub okno potomne, przy czym
tylko jeden obiekt każdego typu może być w
jednej grupie
-
ograniczenie liczby okien potomnych w grupie
może być ominięte, jeśli tym oknem będzie
Dialog Bar zawierający wiele okien potomnych
[początek strony]
[początek strony]
|