Dr inż. Joanna Porter-Sobieraj
E-mail j.porter(-a-)mini.pw.edu.pl
Gmach MiNI pokój 310/523
Telefon (22) 234-70-57
Tematy 2023/2024
Informatyka i Systemy Informacyjne (mgr)
Analiza ruchu człowieka w wirtualnej rzeczywistości (S.Tabisz)
Metody zwiększenia kontrastu w wizualizacji danych medycznych CT dla renderowania wolumetrycznego w czasie rzeczywistym (P.Dębski)
Analiza ruchu ręki w wirtualnej rzeczywistości (D.Bis)
Śledzenie wzroku w wirtualnej rzeczywistości (B.Jedliczko)
Tematy 2022/2023
Informatyka i Systemy Informacyjne (mgr)
Sprzężenie zwrotne w symulacji dotyku w wirtualnej rzeczywistości (K.Smogór)
Opracowanie metod interakcji z obiektami 3D w wirtualnej rzeczywistości (A.Kozłowska, M.Wójcik)
Segmentacja i wypełnianie czworościennymi siatkami tkanek medycznych (A.Krupka)
Informatyka i Systemy Informacyjne (inż)
Proceduralne tworzenie świata przy użyciu grafów i algorytmu załamania funkcji falowej (J.Kobojek, P.Krasowski)
Eksploracyjna gra z proceduralnie tworzonym światem (M.Adamiec, M.Ejduk, A.Gajda)
Tematy 2021/2022
Informatyka i Systemy Informacyjne (mgr)
Algorytmy wypełniania dziur w siatkach wielokątów (T.Herman)
Generowanie siatek czworościennych na podstawie triangulacji powierzchni (A.Płocharski)
Automatyczna segmentacja siatek 3D z wykorzystaniem szkieletu modelu (P.Onyszczuk)
Computer Science and Information Systems (BSc)
Design and implementation of a computer game engine (M.Szymoński, Ł.Zalewski)
Simulating erosion in 3D terrain modeling (P.Pohl, M.Zalewski)
Tematy 2020/2021
Informatyka i Systemy Informacyjne (mgr)
Zastosowanie struktur danych przestrzennych do renderowania scen zawierających wiele źródeł światła (A.Lamecki)
Metody symulacji wielkoskalowych cech topograficznych terenu z uwzględnieniem zbiorników i przepływu wody (M.Mizura)
Zastosowanie technologii wirtualnej rzeczywistości w nauce zaawansowanych czynności resuscytacyjnych (E.Dobrosz)
Weryfikacja rozmieszczenia kamer wokół objętości pomiarowej podczas akwizycji ruchu (M.Remiszewski)
Wyznaczanie animacji szkieletowej dłoni na podstawie serii skanów 3D (R.Bińka)
Informatyka (inż)
Gra sieciowa MINI-Tanks - grafika i komunikacja (P.Samborski, B.Truszkowski)
Gra sieciowa MINI-Tanks - fizyka i sztuczna inteligencja (M.Rogala, P.Woźniakowski)
"Alabaster" - Aplikacja do modelowania obiektów 3D w rzeczywistości wirtualnej (E.Grabowska, B.Różański, D.Sellin)
Rust in Peace - wieloosobowa gra sieciowa (Z.Solobchuk, P.Szymkiewicz, K.Kaznowski)
Gra komputerowa typu FPS z symulacją zniszczeń (B.Szczygło, A.Wiśniewski, K.Staniszewski)
Tematy 2019/2020
Informatyka (mgr)
Symulacja mieszanin piasku i wody w środowisku wirtualnym (M.Osówniak)
Generowanie wielowłóknowych i wielopasmowych aranżacji w druku 3D dla części składających się z obszarów zakazanych (M.Stelmaszek)
Zewnętrzne śledzenie promieni z wykorzystaniem architektury heterogenicznej (D.Kurpiewska)
Optymalizacja kolejności ułożenia warstw ciągłych włókien drukowanych w 3D (K.Opalach)
Informatyka (inż)
Przewidywanie i symulacja zachowania roślinności w proceduralnie generowanym środowisku (R.Bińka, M.Burczaniuk, J.Kowalewski)
Computer Science (BSc)
Simulation of the settlement development using artificial intelligence methods (P.Mrozik, A.Stawarek)
Tematy 2018/2019
Informatyka (mgr)
System globalnego oświetlenia oparty o rasteryzację (D.Dulka)
Model masowo-sprężysty w symulacji wytrzymałościowej struktur kompozytowych drukowanych 3D filamentem z ciągłych włókien (C.Bella)
Informatyka (inż)
Bilard VR - sieciowa gra wieloosobowa (M.Osówniak, M.Stelmaszek)
Symulacja efektów graficznych za pomocą sparametryzowanego systemu cząsteczkowego (R.Kukla, J.Troć)
Tematy 2017/2018
Informatyka (mgr)
Optymalizacja proceduralnego renderowania rzadkich danych wolumetrycznych w czasie rzeczywistym (R.Nowakowski)
Zaprojektowanie oraz implementacja symulacji tkanin w trójwymiarowej scenie wirtualnej (P.Włodarski)
Informatyka (inż)
Analiza i metody prezentacji danych w rzeczywistości wirtualnej (P.Bródka, T.Koter, A.Nowakowski)
Computer Science (BSc)
Interaction system and interface for virtual reality head mounted displays for exploring medical exam datasets (D.Usenko, A.Chmyrov)
Tematy 2016/2017
Informatyka (mgr)
Światła powierzchniowe w grach komputerowych (K.Sienkiewicz)
Deformacja ciał odkształcalnych na GPU (J.Ciecierski)
Skanowanie obiektów rzeczywistych do wirtualnego modelu 3D na podstawie danych zbieranych za pomocą urządzeń typu smartphone (Ł.Wójcik)
Informatyka (inż)
Zaprojektowanie i implementacja gry komputerowej typu FPS (J.Koterwa, M.Lipiński, M.Lewiński)
Zaprojektowanie i implementacja turowej gry strategicznej (J.Bondyra, R.Grodzicki, P.Żebrowski)
Computer Science (BSc)
Creation of a platform game: REM Phase (N.Kaźmierczak, E.Schubert)
Tematy 2014/2015
Informatyka (mgr)
Opracowanie i ocena algorytmu wizualizacji wirów kwantowych w fermionowych gazach unitarnych (J.Bączyk)
Informatyka (inż)
Symulacja oddziaływań grawitacyjnych na urządzeniach mobilnych Android (M.Kaczmarski, S.Płodczyk, J.Ruszkowski)
Tematy 2013/2014
Informatyka (mgr)
Implementacja terenu i narzędzi edycji z użyciem drzewa czwórkowego (J.Hącia)
Real-time modeling and rendering of realistic rain in a 3D virtual environment (Ł.Kadej)
Rozpoznawanie faz snu (R.Abramczyk)
Projektowanie optymalnych ścieżek paraspiralnych do obróbki kieszeni (Z.Zając)
Informatyka (inż)
Symulacja oddziaływań grawitacyjnych na urządzeniach mobilnych Widows Phone (M.Maziński, M.Paśnikowski, S.Żuk)
Modelowanie obiektów złożonych z kul (P.Bielicki, M.Jankowski, R.Wyka)
Zastosowanie możliwości urządzeń z systemem Android do implementacji mobilnej gry RPG (K.Adamiak, T.Luśtyk, P.Paradowski)
Praktyczne programowanie na urządzenia mobilne Android na przykładzie zaawansowanego odtwarzacza muzyki (B.Oryszak, D.Pachowski, T.Półgrabia)
Tematy 2012/2013
Informatyka (mgr)
Zastosowanie procesorów GPU w symulacji komputerowej zderzeń ciężkich jonów (S.Cygert)
Dyskretyzacja siatek trójkątów na model wolumetryczny (M.Ryciuk)
Projekt i realizacja narzędzia do tworzenia efektów graficznych na bazie technologii OpenGL (T.Wesołowski)
Informatyka (inż)
Opracowanie i implementacja symulatora królestwa jako gry RTS (R.Abramczyk, A.Dąbrowski, P.Iwanek)
Równoległy algorytm konwersji siatki trójkątów na drzewo ósemkowe (E.Kolasińska, G.Ludwikowski, K.Łysik)
Tematy 2011/2012
Informatyka (mgr)
Algorytm znajdowania bezkolizyjnych ścieżek w obecności ograniczeń (M.Henc)
Informatyka (inż)
Algorytmy wyznaczania objętości brył z wykorzystaniem architektury CUDA (M.Herman, G.Kurzejamski, M.Ryciuk)
Wizualizacja metody rozwiązywania układów równań wielomianowych (M.Gigol, J.Karwowski)
Porównanie algorytmów sortowania obiektów 3D (A.Jasiński, P.Szymański)
Tematy 2010/2011
Informatyka (mgr)
Modelowanie, wizualizacja i symulacja drzew w scenach trójwymiarowych (W.Cierpucha)
Rozwiązywanie układów równań wielomianowych z wykorzystaniem architektury CUDA (R.Kłopotek)
Detekcja i rozpoznawanie twarzy na zdjęciach (T.Jaros)
Wykrywanie pożarów lasów na podstawie obrazu z plików wideo (R.Łapczyński)
Computer Science (MSc)
Distributed, partially disconnected vast audio library: an integrated approach (A.Kowalski)
Informatyka (inż)
System wymiany plików (P.Polatowski, K.Stolarz, A.Woźniczko)
Tematy 2009/2010
Informatyka (CAD/CAM)
Wizualizacja rozprzestrzeniania się dymu w obiektach budowlanych (M.Boć)
Tematy 2008/2009
Informatyka (CAD/CAM)
Obliczenia równoległe w symulacji obróbki skrawaniem (P.Gorczyński)
Projekt architektury systemu geometrycznej symulacji obróbki skrawaniem (P.Marchukewich)
Opracowanie i ocena metod detekcji kolizji pomiędzy siatkami trójkątów (T.Czekala)
Opracowanie i ocena algorytmu adaptacyjnego wyświetlania trójwymiarowych scen (K.Iwanicki)
Wykorzystanie kart graficznych do przetwarzania drzew ósemkowych (M.Mróz)
Computer Science (MSc)
3D model acquisition from topographic maps (Sz.Micyk)
Computer Science (BSc)
Internet management system for controlling access to restricted areas (J.Chmielewska, S.Lech)
Tematy 2007/2008
Informatyka (CAD/CAM)
Opracowanie algorytmów obliczania różnic brył do oceny jakości obróbki (A.Stala)
Opracowanie i ocena algorytmów wyświetlania materiału obrabianego (M.Świechowski)
Zastosowanie hierarchicznych struktur danych w symulacji systemów cząsteczkowych (R.Baluta)
Informatyka (inż)
Tworzenie animacji scen 3D z pojedynczego obrazu (A.Misztal)
Computer Science (BSc)
Interactive simulation of particle-based fluid dynamics (R.Waniewski)
Applications of multisampling in DirectX 10 (M.Mróz)
Techniques for recognising and matching identical objects and scenes in sets of 2D pictures (N.Grzejdziak)
Tematy 2006/2007
Informatyka (CAD/CAM)
Moduł generowania triangulacji zbioru punktów 3D (P.Mikusek)
Zastosowanie wzorców obróbki wokseli do wyznaczania wielkości usuwanej objętości (G.Bloch)
Opracowanie i ocena efektywności metod odtwarzania kształtu z użyciem struktur wokselowych (J.Iżykowski)
Computer Science (MSc)
Application of BSP-trees in real-time rendering (T.Marchel)
Tematy 2005/2006
Informatyka (CAD/CAM)
Wizualizacja struktur wokselowych (M.Nowakiewicz)
Aproksymacja odległości od osiowo-symetrycznej powierzchni działania freza (B.Michałowicz)
Moduł wyświetlania dynamicznej struktury drzewa ósemkowego (M.Hański)
Informatyka (inż)
Techniki mapowania nierówności w grafice komputerowej (M.Sawicki)
Porównanie technik obrazowania obiektów półprzezroczystych (J.Wójcik)
Computer Science (BSc)
Techniques of real-time terrain rendering (P.Peregud)
Sky rendering in computer animation (P.Koziuk)
3D scene modeling using billboards (M.Karwowska)
Using pixel shader to implement ray-tracing (P.Bąk, M.Biskup)