Grafika Komputerowa 2 - Laboratoria
Zajęcia odbywają się w poniedziałki w godzinach 16:15-19:00 w sali 219.
Wykłady prowadzi dr inż. Joanna Porter-Sobieraj.
Zadania
- Zadanie 1 - Wprowadzenie do DirectX (data: 28.02.2022r.)
- Zadanie rozwiązywane wspólnie na laboratoriach, którego celem zadania jest wprowadzenie do programowania w Direct3D.
- Zadanie 2 - Motyl, wstęga Möbiusa i dwunastościan (data: 14.03.2022r.)
- Zadanie rozwiązywane wspólnie na laboratoriach, którego celem zadania jest wpokazania różnych metod konstruowania macierzy przekształceń dla obiektów trójwymiarowej sceny.
- Zadanie 3 - Pokój (data: 04.04.2022r.)
- Zadanie rozwiązywane wspólnie na laboratoriach, którego celem zadania jest pokazanie różnych sposobów teksturowania w DirectX.
- Zadanie 4 - Robot (data: 20.04.2022r.)
-
Projekt dwuosobowy, którego celem jest zbudowaniu i wyświetleniu przykładowej animowanej sceny przedstawiającej robota spawalniczego typu "PUMA".
Termin oddania: 09.05.2022r. - Zadanie 5 - Warsztaty z shaderów (data: 25.04.2022r.)
- Seria zadań wykonywanych na laboratoriach, których celem jest zaprezentowanie różnych efektów, jakie można uzyskać za pomocą programowalnych shaderów wierzchołków i pikseli.
- Zadanie 6 - Interaktywna woda (data: 09.05.2022r.)
-
Projekt indywidualny, którego celem jest wyświetlanie symulacji efektu rozchodzenia się zaburzeń na powierchni wody.
Termin oddania: 30.05.2022r. - Zadanie 7 - Teselacja (data: 30.05.2022r.)
-
Projekt indywidualny, którego celem jest polega na zastosowania techniki teselacji do wyświetlania modelu z dynamicznie wyznaczanym poziomem szczegółowości.
Termin oddania: 13.06.2022r.
Pliki do pobrania
- Harmonogram zajęć w tym semestrze