CAD/CAM - MiNI PW
Curiosity
  • O projekcie
  • Opis
  • Zadania
  • Multimedia
  • Download

O projekcie

Projekt zrealizowany na potrzeby przedmiotu "Pracownia programowania VR"

Play online

Cel projektu

Celem projektu było stworzenie symulacji lądownika marsjańskiego wraz z jeżdżącym robotem badawczym. 

Obszar, po którym może poruszać się lądownik to 30x30km. Teren powinien być wygenerowany wcześniej (z użyciem dowolnej metody) i zapisany do pliku (plików), które będą na bieżąco wczytywane. Na terenie powinny być losowo i gęsto porozrzucane obiekty z kolizją (skały).

Lądownik porusza się nad ziemią, działa na niego grawitacja, a unosi się za pomocą siły 'odrzutu' (dynamika). Lądownik może wylądować na terenie i  wypuścić z siebie robota, który może jeździć po terenie i zderzać się ze skałami.



Projekt powstał w ramach realizowanego przedmiotu "Pracownia programowania VR" pod przewodnictwem Pani Dr inż. Joanny Porter-Sobieraj.

Z czego korzystaliśmy

W naszym projekcie korzystaliśmy następujących narzędzi:

  • Środowisko graficzne: XNA (http://msdn.microsoft.com/pl-pl/centrum-xna.aspx)
  • Silnik fizyki: BEPU (http://bepu.squarespace.com/)
  • Sterowanie i GUI: Nuclex Fremework (http://nuclexframework.codeplex.com/)
  • Konsola: XNACC (https://xnacc.codeplex.com/)
Created by Maksym Figat using weebly