Najlepsze zadanie:

 Przeglądarka fontów  (zadanie nr 10) 

 
Liczba typowań na miejscach:
Numer zadania Pierwszym Drugim Trzecim
1
4 2 2
2
3 3 2
3
2 1 2
4
1 1 1
5
2 6 5
6
1 3 4
7
2 3 4
8
3 1 1
9
4 3 4
10
5 4 1

 

Najgorsze zadanie:

 Przeglądarka okien dialogowych  (zadanie nr 4) 

 
Liczba typowań na miejscach:
Numer zadania Pierwszym Drugim Trzecim
1
    1
2
2 3 2
3
7 8 4
4
13 6 3
5
    1
6
3 3 1
7
1 1 3
8
1 3 5
9
  1 3
10
  1 1

 

Opinie studentów o poszczególnych zadaniach:

1. Pong
  • Jak na początek to było OK!
  • Świetne zadanie na początek, akurat do zachęcenia do WinAPI
  • Fajne proste, ale pierwsze
  • Miły, prosty początek laboratorium
  • Bardzo przyjemne, jak na początek
  • Bardzo fajne zadanie. Małe, proste, a ile daje frajdy. W sam raz na początek.
  • Proste, ciekawe, dobre na początek.
  • Proste, dobre na początek.
  • Bardzo ciekawe, zabawne i pouczające zadanie. Łatwe do poprawy.
  • Dobre jak na początek Win API. Ciekawe i do zrobienia w 90 minut.
  • Umiarkowanie łatwe i w miarę ciekawe. Fajne jak na pierwsze zadanie z okienkami
  • Moja pierwsza gra! A zadanie całkiem łatwe.
  • Proste zadanie na dobry początek.
  • Akurat jak na początek
  • Teraz wydaje się być banalne, ale chyba w sam raz jak na pierwszy raz
  • Bardzo łatwe, ładne i przyjemne. Dobrze nastawiło do całego przedmiotu.
  • Dobre na początek, proste i przyjemne
  • Proste zadanie, nie zniechęciło do dalszej nauki WinAPI
  • Dobre zadanie na początek, łatwe, nie przestraszyło
  • Przyjemne, nieskomplikowane zadanie na dobry (lub zły) początek.
  • Dobre na rozgrzewkę
  • Bardzo dobre na początek. Zachęciło do pracy.
2. Balonik
  • Hmm... :(
  • Ciężko było uzyskać dobry efekt
  • Na tym zadaniu zrozumiałem czemu o tym przedmiocie krążą opinie trudnego
  • Trudne, bez satysfakcji
  • Dużo kodu do skopiowania bez zrozumienia. Ciężko szukało się błędów.
  • Masa rzeczy do zrobienia, toporna animacja
  • Śliczne.
  • Zdecydowanie najlepsze zadanie, pomysłowe i bardzo ładne.
  • To zadanie, że wbrew pozorom zadania z Win API mogą być ciekawe i do zrobienia.
  • Obsługa animacji była bardzo uciążliwa. Przydałby się chociaż opis do parametrów funkcji, którą dostaliśmy. Może wtedy zrozumiałbym dlaczego okienko rusza się akurat tak ;)
  • Balonik całkiem ciekawy. Jednak dużo szczegółów do opracowani było jak na 1,5 h.
  • Zbyt dużo szczegółów, brakowało na nie czasu
  • Trochę przekomplikowane
  • Dla mnie trudno było sprawdzić czy animacja była zrobiona poprawnie
  • Efekt był fajny, chociaż za dużo uwagi trzeba było poświęcić samemu kodowi animacji, co nie było przecież tematem zajęć.
  • Fajny efekt :)
  • Świetny efekt, za dużo do zrobienia na 90 minut, ale było hojnie oceniane :)
  • Zadanie mimo wszystko łatwe, ale czasu za mało. Składało się ze zbyt wielu elementów.
  • Efektowne okienko. Robi pozytywne wrażenie. Chwilę czasu zabierało zorientowanie się o co chodzi z danymi wzorkami i inicjacją.
  • OK, ale po tygodniu doszedłem o co tu chodzi.
  • Bardzo efektowne, więc i całkiem fajne.
3. Burning Down the House
  • Ciekawy algorym - przyda się.
  • Trudne, ale z polotem
  • Ciekawe, ale nie na laboratorium
  • Ciekawe, Ładny efekt. Nawet nie bolało, że to WinAPI.
  • Bardzo trudno sprawdzało się własne postępy w czasie pisania.
  • Bez komentarza.
  • Nieciekawe i niewymagające znajomości WinAPI bez zewnętrznych funkcji. Duży minus.
  • Jedno z najgorszych zadań. Zadanie nie na temat. Praktycznie nie do zrobienia w 90 minut.
  • Efektowne, ale stanowczo za trudne jak na 90 min. Nastawiałem się bardziej na zadanie takie jak było w przykładzie. PS. No w ogóle, żeby w API robić takie efekty...
  • Trudne, ciężkie do zrozumienia. Wyglądało jakby zostało wymyślone 5 minut przed zajęciami. Ale trzeba przyznać, żę efekt ognia imponujący.
  • Trochę nie pasuje do tematyki przedmiotu, bardziej pasowałoby na laboratoria "Grafiki komputerowej".
  • Niewiele w tym GDI, więcej kombinowania
  • Moim zdaniem nie sprawdzało tego, co powinno było sprawdzać
  • Kompletnie niezwiązane z tematem wykładu. Imponująco wyglądające.
  • Najtrudniejsze, do tej pory nie do końca go rozumiem
  • Co z tego, że ładne? To nie było zadanie na laboratorium z GDI. Uraz psychiczny na całe życie.
  • Mocno się pogubiłem. Zadanie massakra. Poprawę robiłem jakieś 4h. Jak zaczęło działać dało mi sporo radości.
  • Baaardzo piękny efekt. Działające w domu stanowiło ozdobę kompa przez dobre kilka minut. NIestety na zajęciach zbyt dużo problemów w trakcie z wprowadzaniem w życie dodatkowych informacji.
  • ŁADNE, FAJNE, Najlepsze
  • Strasznie mało związane z tematem laboratorium.
4. Przeglądarka okien dialogowych
  • Ciekawe, niebanalne i do zrobienia
  • Może i przydatne, ale nudne
  • Hmm, to była nauka na lab. Dużo materiału spoza zagadnienia.
  • Bardzo dobre żeby przekonać się, że WinAPI jest jednak do niczego.
  • To było przykre zadanie.
  • Masa technicznych szczegółów, trzeba było przejrzeć z pół MSDNa.
  • Trudne, ale przynajmniej poprawa była satysfakcjonująca.
  • Nieciekawe nudne, monotonne i zniechęcające zadanie.
  • Do dzisiaj nie wiem o co chodziło. Mam nadzieję, że to była moja ostatnia przygoda z Win API.
  • Zupełnie mi się nie podobało i nie pamiętam co to w ogóle było
  • Najgorsze zadanie. Do tej pory nie wiem o co w nim chodziło. Jedyne którego nie poprawiłem.
  • Za mało czasu aby zadbać o wszystko.
  • Jakby było trochę dodatkowego czasu to OK
  • Mało ciekawe, zrobienie go nie dawało chyba dużej satysfakcji
  • Moim zdaniem brzydkie... :)
  • Bardzo fajne, pouczające.
  • Pouczające, ciekawe, ale trudne. Najlepsze w nim było to, że było zdecydowanie na temat.
  • No comments.
  • Wymiar czysto teoretyczny. Grzebanie w innych oknach nie sprawiło mi większej przyjemności.
  • Trudne, ale ciekawe, sam nigdy bym tego nie ruszył
  • Jakoś mało ciekawe. Nie do końca wiedziałem co tak naprawdę aplikacja ma robić.
5. Eggz!
  • FAJNE. Ciekawy pomysł + proste.
  • Fajna gra
  • Odstresowujące, ale CZAS SPRAWDZANIA!
  • Bardzo przyjemne przejście na Forms i C#
  • Samo w sobie proste, ale flooding algorithm nie przydał mi do gustu.
  • Gra jest bardzo absorbująca, sama jej implementacja była przyjemnym oddechem po WinAPI.
  • Akurat na początek przygody z Windows Forms i na święta. Jednak czas oczekiwania na wyniki to był rekord świata.
  • Fajna zabawa. Pisząc poprawę stanowczo więcej czasu zeszło mi się na testowaniu niż kodowaniu.
  • Strasznie myląca podpowiedź do wykrywania jajek do kasowania. Zamiast zapuścić prostą rekurencję próbowałem zrozumieć o co w niej chodzi.
  • Ciekawe zadanie i nawet proste.
  • Proste, ale nie wyszło
  • Zbyt dużo czasu pochłaniał algorytm znajdowania sąsiadów, ale ładne, efektowne i przyjemne
  • "Śliczne" i nietrudne. Jestem na TAK!
  • "Ile można sprawdzać zadanie?" - tak powinno się to zadanie nazywać.
  • Niby fajne, ale dziwnie oceniane (no i trzeba było czekać miesiąc na wyniki).
  • Fajne, ale ten algo namieszał.
  • Wspaniałe! Świetnie się grało. Kilka wieczorów spędziłem na kasowaniu jajek. To były najpiękniejsze wieczory mojego życia. Byłem dumny z rekurencji, która działała od razu, od skompilowania.
  • Super pomysł na święta
  • Bardzo efektowne i proste do napisania, gdyby nie kierować się wskazówką.
6. Terminarz
  • NUDNE
  • Pierwsze praktyczne zadanie, z konkretnym interfejsem użytkownika
  • Dużo pracy, ale i tak fajne
  • Samo klikanie!
  • Nudne. Dużo klikania, mało myślenia. Labki - diablo.
  • Najbardziej życiowe ze wszystkich.
  • Za dużo szczegółów jak na 90 minut.
  • Efekt może i ciekawy, a strasznie dużo do roboty (klikania), bez większego zastanowienia.
  • Ciekawe, wykorzystywała wiele kontrolek; za dużo do zrobienia. Poprawa dużo dawała.
  • .NET - szybko, łatwo i wygodnie
  • Bez fajerwerków, dzięki czemu wykonalne. Tak właśnie powinny wyglądać zadania. Dużo drobnych rzeczy do zrobienia, ale bez ładnych ekstrawagancji.
  • Bardzo dobre zadanie. Trochę za długie na zajęcia, ale bardzo dużo można się było nauczyć podczas poprawiania.
  • Jak już napisałem to się z pół godziny bawiłem wstawianiem kolorowych napisów.
  • Niezbyt trudne, aczkolwiek zbyt dużo do zrobienia.
  • Za dużo do zrobienia, jak więcej czasu to OK
  • Zadanie nawet OK, śmieszne półprzezroczyste i ładne
  • Trochę za dużo na 90 min. Nic odkrywczego. Jednostajna robota.
  • Duuużo roboty.
  • Miało być zadanie na kontrolki i było.
  • Zadanie posiadało zdecydowanie za mało elementów.
  • Sporo roboty. Działający program może być przydatny życiowo.
  • Bardzo dużo klikania, ale raczej OK.
7. Przeglądarka obrazków na stronach WWW
  • + za dodatkowe pkt na poprawę
  • Dobrze wyglądająca i dająca sporo możliwości demonstracja rzeczy WPF
  • Zadanie fajne, popsuł je WPF a właściwie VS
  • Życiowe, ale niestety w WPF.
  • Pokazało jak łatwo osiągnąć ciekawe efekty
  • Gdyby nie sprzęt, to zadanie jak najbardziej wykonalne
  • Moja jedyna jedenastka.
  • Zadanie nie było ekscytujące... Poza tym komputery w laboratorium dały się we znaki.
  • Niejasno wytłumaczone (...) adresów co sprawiło dużo problemów. Ogromne problemy z wydajnością laboratoryjnych komputerów skutecznie uniemożliwiły wykonanie zadania.
  • Średnie. Więcej problemów sprawiało poprawne ściągnięcie obrazków niż dorobienie do nich efektów. No i mało wystrzałowe jak na WPF.
  • Zadanie całkiem ciekawe i nawet nietrudne, ale z powodów problemów ze sprzętem nie do zrobienia w sali 221.
  • Fajne zadanie, dobre na początek WPF.
  • Jak na wstęp do WPF to masakra
  • Bardzo fajne, ładne, nie bardzo trudne chyba, efektowne, ciekawe
  • Bolesne pierwsze starcie z WPF-em. No i trzeba było bić się z REGEXAMI
  • Fajne, nie wiedziałem, że tak prosto można dostać się do takich danych z sieci
  • Całkiem ciekawe, ale przez efekt wokół obrazków Visual Studio działało tak wolno...
  • Dobre zadanie. Do zrobienia. Dobre posunięcie z 3 pkt. za poprawę.
  • Mocne, rozwalające. Zniechęcające do WPF. Podłamujące psychicznie. Po zrobieniu w domu nawet fajne, ładnie wygląda.
  • OK
  • Dość sympatyczne zadanie.
8. Bug frag
  • CIEKAWE MOŻNA DZIEWCZYNIE POKAZAĆ
  • Super, wreszcie napisaliśmy grę 3D
  • Bez przesady, grafikę 3D to się pisze w C lub C++.
  • Jeśli udało się już wyświetlić tubę, to dalej szło z górki. Szkoda tylko, że udało się dopiero pod koniec.
  • Dzięki temu zadaniu polubiłem WPF.
  • Jedno z najgorszych zadań. Zwłaszcza, że na wykładzie był (...) 1 slajd o grafice 3D.
  • Jak sobie zrobiłem zmianę pozycji robaka co jakiś czas, to całkiem fajnie się grało, ale pisało się raczej nieprzyjemnie. Miałem strasznie duże problemy z teksturą.
  • Dużo problemów z powodu nie posiadania wiedzy o grafice 3D.
  • Trudne zadanie głównie ze względu na grafikę. Do tej pory nie rozumiem jak to działa.
  • Jakby trochę jaśniej wytłumaczone IsVisualHostMaterial
  • Mogłoby być bardziej kolorowe
  • Robaczek powinien być ładniejszy. Albo chociaż powinien się ładnie rozplaskiwać :D
  • Dawało dużo satysfakcji jak zaczynało wychodzić
  • Super, strasznie mnie teraz kusi, żeby spróbować napisać własną strzelankę.
  • Fajne, dobre hinty, ale trochę za dużo
  • Prawie jak Quake. Tylko headshot'ów brakowało. 3D robi wrażenie.
  • Łatwiejsze niż się wydawało
  • 10 minut przed końcem dopiero mi się tuba pokazała, więc mało mi się podobało. Nie do końca rozumiem jak działa.
9. Przeglądarka obrazków 3D
  • Fajne efekty i tyle...
  • Fajne i związane z tematem
  • Fajna zabawka, ale bez satysfakcji.
  • Po dwóch poprzednich zadaniach nie było takie trudne.
  • Bardzo estetyczne i przyjemne zadanie.
  • Dlaczego ciągle ten Shrek? Trochę już mi się znudził. Zadanie interesujące i do wykonania w czasie, co nie zdarzał się zbyt często.
  • Fajne i ładne.
  • Proste zadanie. DoubleAnimation rządzi.
  • Bardzo fajne zadanie. Niezbyt kłopotliwe.
  • Myślę, że z tego problemu można było zrobić coś fajniejszego, choć było OK
  • Nietrudne i inspirujące.
  • Fajny efekt, ale miałem straszne problemy z ustawieniem kontrolek, dziwnie się zachowywały
  • Bardzo dobre zadanie, pokazało, że te bajery z WPF-a mogą się jednak do czegoś praktycznego przydać.
  • Niezłe.
  • Fajny efekt. Przyjemne, do zrobienia. Całkiem ładna przeglądarka, która można by wykorzystać na codzień.
  • Bardzo fajne zadanko!
10. Przeglądarka fontów
  • Hmm... Przydało się co niektórym.
  • Łatwe, proste i przyjemne, w sam raz na koniec
  • Fajne, proste, podbijacz punktów
  • Kopia zadania szóstego.
  • Najnudniejsze ze wszystkich.
  • Nudne. Poza tym dobry nabijacz punktów.
  • Bardzo dobre zadanie na poprawę. Rekordowa średnia wyników i czas sprawdzania.
  • Proste, fajne i przyjemne. Kolejne z serii - dużo można się nauczyć i tym razem ilość zagadnień osiągalna do zrobienia w 90 minut.
  • Poste, szkoda tylko, że WPF nie posiada własnego, standardowego dialogu do wyboru koloru. Wzięcie tego z Formsów zajęło trochę czasu.
  • Proste zadanie. Dobrze, że kod był albo na slajdach albo w necie.
  • OK o ile się używało Forms
  • Sprawdzające dobrze wiedzę
  • Nabijacz punktów. Powtórka zadania nr 6.
  • Bardzo dobre zadanie na koniec żeby podciągnąć sobie ocenę
  • Nudne jak nie wiem, ale spełniło swoje zadanie, czyli poprawiło ludziom oceny
  • Było co robić na zajęciach. Dylemat czy nie pisać w WinAPI :-). Dobre zadanie na koniec.
  • Ogarnąć RichTextBox-a w WPF w 90 min. Bezcenne.
  • Dobre zadanie na koniec.