1. Pong
|
- Jak na początek to było OK!
- Świetne zadanie na początek, akurat do zachęcenia do WinAPI
- Fajne proste, ale pierwsze
- Miły, prosty początek laboratorium
- Bardzo przyjemne, jak na początek
- Bardzo fajne zadanie. Małe, proste, a ile daje frajdy. W sam raz
na początek.
- Proste, ciekawe, dobre na początek.
- Proste, dobre na początek.
- Bardzo ciekawe, zabawne i pouczające zadanie. Łatwe do poprawy.
- Dobre jak na początek Win API. Ciekawe i do zrobienia w 90
minut.
- Umiarkowanie łatwe i w miarę ciekawe. Fajne jak na pierwsze
zadanie z okienkami
- Moja pierwsza gra! A zadanie całkiem łatwe.
- Proste zadanie na dobry początek.
- Akurat jak na początek
- Teraz wydaje się być banalne, ale chyba w sam raz jak na
pierwszy raz
- Bardzo łatwe, ładne i przyjemne. Dobrze nastawiło do całego
przedmiotu.
- Dobre na początek, proste i przyjemne
- Proste zadanie, nie zniechęciło do dalszej nauki WinAPI
- Dobre zadanie na początek, łatwe, nie przestraszyło
- Przyjemne, nieskomplikowane zadanie na dobry (lub zły) początek.
- Dobre na rozgrzewkę
- Bardzo dobre na początek. Zachęciło do pracy.
|
2. Balonik
|
- Hmm... :(
- Ciężko było uzyskać dobry efekt
- Na tym zadaniu zrozumiałem czemu o tym przedmiocie krążą opinie
trudnego
- Trudne, bez satysfakcji
- Dużo kodu do skopiowania bez zrozumienia. Ciężko szukało się
błędów.
- Masa rzeczy do zrobienia, toporna animacja
- Śliczne.
- Zdecydowanie najlepsze zadanie, pomysłowe i bardzo ładne.
- To zadanie, że wbrew pozorom zadania z Win API mogą być ciekawe
i do zrobienia.
- Obsługa animacji była bardzo uciążliwa. Przydałby się chociaż
opis do parametrów funkcji, którą dostaliśmy. Może wtedy
zrozumiałbym dlaczego okienko rusza się akurat tak ;)
- Balonik całkiem ciekawy. Jednak dużo szczegółów do opracowani
było jak na 1,5 h.
- Zbyt dużo szczegółów, brakowało na nie czasu
- Trochę przekomplikowane
- Dla mnie trudno było sprawdzić czy animacja była zrobiona
poprawnie
- Efekt był fajny, chociaż za dużo uwagi trzeba było poświęcić
samemu kodowi animacji, co nie było przecież tematem zajęć.
- Fajny efekt :)
- Świetny efekt, za dużo do zrobienia na 90 minut, ale było hojnie
oceniane :)
- Zadanie mimo wszystko łatwe, ale czasu za mało. Składało się ze
zbyt wielu elementów.
- Efektowne okienko. Robi pozytywne wrażenie. Chwilę czasu
zabierało zorientowanie się o co chodzi z danymi wzorkami i
inicjacją.
- OK, ale po tygodniu doszedłem o co tu chodzi.
- Bardzo efektowne, więc i całkiem fajne.
|
3. Burning Down the House
|
- Ciekawy algorym - przyda się.
- Trudne, ale z polotem
- Ciekawe, ale nie na laboratorium
- Ciekawe, Ładny efekt. Nawet nie bolało, że to WinAPI.
- Bardzo trudno sprawdzało się własne postępy w czasie pisania.
- Bez komentarza.
- Nieciekawe i niewymagające znajomości WinAPI bez zewnętrznych
funkcji. Duży minus.
- Jedno z najgorszych zadań. Zadanie nie na temat. Praktycznie nie
do zrobienia w 90 minut.
- Efektowne, ale stanowczo za trudne jak na 90 min. Nastawiałem
się bardziej na zadanie takie jak było w przykładzie. PS. No w
ogóle, żeby w API robić takie efekty...
- Trudne, ciężkie do zrozumienia. Wyglądało jakby zostało
wymyślone 5 minut przed zajęciami. Ale trzeba przyznać, żę efekt
ognia imponujący.
- Trochę nie pasuje do tematyki przedmiotu, bardziej pasowałoby na
laboratoria "Grafiki komputerowej".
- Niewiele w tym GDI, więcej kombinowania
- Moim zdaniem nie sprawdzało tego, co powinno było sprawdzać
- Kompletnie niezwiązane z tematem wykładu. Imponująco
wyglądające.
- Najtrudniejsze, do tej pory nie do końca go rozumiem
- Co z tego, że ładne? To nie było zadanie na laboratorium z GDI.
Uraz psychiczny na całe życie.
- Mocno się pogubiłem. Zadanie massakra. Poprawę robiłem jakieś 4h.
Jak zaczęło działać dało mi sporo radości.
- Baaardzo piękny efekt. Działające w domu stanowiło ozdobę kompa
przez dobre kilka minut. NIestety na zajęciach zbyt dużo problemów w
trakcie z wprowadzaniem w życie dodatkowych informacji.
- ŁADNE, FAJNE, Najlepsze
- Strasznie mało związane z tematem laboratorium.
|
4. Przeglądarka okien dialogowych
|
- Ciekawe, niebanalne i do zrobienia
- Może i przydatne, ale nudne
- Hmm, to była nauka na lab. Dużo materiału spoza zagadnienia.
- Bardzo dobre żeby przekonać się, że WinAPI jest jednak do
niczego.
- To było przykre zadanie.
- Masa technicznych szczegółów, trzeba było przejrzeć z pół MSDNa.
- Trudne, ale przynajmniej poprawa była satysfakcjonująca.
- Nieciekawe nudne, monotonne i zniechęcające zadanie.
- Do dzisiaj nie wiem o co chodziło. Mam nadzieję, że to była moja
ostatnia przygoda z Win API.
- Zupełnie mi się nie podobało i nie pamiętam co to w ogóle było
- Najgorsze zadanie. Do tej pory nie wiem o co w nim chodziło.
Jedyne którego nie poprawiłem.
- Za mało czasu aby zadbać o wszystko.
- Jakby było trochę dodatkowego czasu to OK
- Mało ciekawe, zrobienie go nie dawało chyba dużej satysfakcji
- Moim zdaniem brzydkie... :)
- Bardzo fajne, pouczające.
- Pouczające, ciekawe, ale trudne. Najlepsze w nim było to, że
było zdecydowanie na temat.
- No comments.
- Wymiar czysto teoretyczny. Grzebanie w innych oknach nie
sprawiło mi większej przyjemności.
- Trudne, ale ciekawe, sam nigdy bym tego nie ruszył
- Jakoś mało ciekawe. Nie do końca wiedziałem co tak naprawdę
aplikacja ma robić.
|
5. Eggz!
|
- FAJNE. Ciekawy pomysł + proste.
- Fajna gra
- Odstresowujące, ale CZAS SPRAWDZANIA!
- Bardzo przyjemne przejście na Forms i C#
- Samo w sobie proste, ale flooding algorithm nie przydał mi do
gustu.
- Gra jest bardzo absorbująca, sama jej implementacja była
przyjemnym oddechem po WinAPI.
- Akurat na początek przygody z Windows Forms i na święta. Jednak
czas oczekiwania na wyniki to był rekord świata.
- Fajna zabawa. Pisząc poprawę stanowczo więcej czasu zeszło mi
się na testowaniu niż kodowaniu.
- Strasznie myląca podpowiedź do wykrywania jajek do kasowania.
Zamiast zapuścić prostą rekurencję próbowałem zrozumieć o co w niej
chodzi.
- Ciekawe zadanie i nawet proste.
- Proste, ale nie wyszło
- Zbyt dużo czasu pochłaniał algorytm znajdowania sąsiadów, ale
ładne, efektowne i przyjemne
- "Śliczne" i nietrudne. Jestem na TAK!
- "Ile można sprawdzać zadanie?" - tak powinno się to zadanie
nazywać.
- Niby fajne, ale dziwnie oceniane (no i trzeba było czekać
miesiąc na wyniki).
- Fajne, ale ten algo namieszał.
- Wspaniałe! Świetnie się grało. Kilka wieczorów spędziłem na
kasowaniu jajek. To były najpiękniejsze wieczory mojego życia. Byłem
dumny z rekurencji, która działała od razu, od skompilowania.
- Super pomysł na święta
- Bardzo efektowne i proste do napisania, gdyby nie kierować się
wskazówką.
|
6. Terminarz
|
- NUDNE
- Pierwsze praktyczne zadanie, z konkretnym interfejsem
użytkownika
- Dużo pracy, ale i tak fajne
- Samo klikanie!
- Nudne. Dużo klikania, mało myślenia. Labki - diablo.
- Najbardziej życiowe ze wszystkich.
- Za dużo szczegółów jak na 90 minut.
- Efekt może i ciekawy, a strasznie dużo do roboty (klikania), bez
większego zastanowienia.
- Ciekawe, wykorzystywała wiele kontrolek; za dużo do zrobienia.
Poprawa dużo dawała.
- .NET - szybko, łatwo i wygodnie
- Bez fajerwerków, dzięki czemu wykonalne. Tak właśnie powinny
wyglądać zadania. Dużo drobnych rzeczy do zrobienia, ale bez ładnych
ekstrawagancji.
- Bardzo dobre zadanie. Trochę za długie na zajęcia, ale bardzo
dużo można się było nauczyć podczas poprawiania.
- Jak już napisałem to się z pół godziny bawiłem wstawianiem
kolorowych napisów.
- Niezbyt trudne, aczkolwiek zbyt dużo do zrobienia.
- Za dużo do zrobienia, jak więcej czasu to OK
- Zadanie nawet OK, śmieszne półprzezroczyste i ładne
- Trochę za dużo na 90 min. Nic odkrywczego. Jednostajna robota.
- Duuużo roboty.
- Miało być zadanie na kontrolki i było.
- Zadanie posiadało zdecydowanie za mało elementów.
- Sporo roboty. Działający program może być przydatny życiowo.
- Bardzo dużo klikania, ale raczej OK.
|
7. Przeglądarka obrazków na stronach WWW
|
- + za dodatkowe pkt na poprawę
- Dobrze wyglądająca i dająca sporo możliwości demonstracja rzeczy
WPF
- Zadanie fajne, popsuł je WPF a właściwie VS
- Życiowe, ale niestety w WPF.
- Pokazało jak łatwo osiągnąć ciekawe efekty
- Gdyby nie sprzęt, to zadanie jak najbardziej wykonalne
- Moja jedyna jedenastka.
- Zadanie nie było ekscytujące... Poza tym komputery w
laboratorium dały się we znaki.
- Niejasno wytłumaczone (...) adresów co sprawiło dużo problemów.
Ogromne problemy z wydajnością laboratoryjnych komputerów skutecznie
uniemożliwiły wykonanie zadania.
- Średnie. Więcej problemów sprawiało poprawne ściągnięcie
obrazków niż dorobienie do nich efektów. No i mało wystrzałowe jak
na WPF.
- Zadanie całkiem ciekawe i nawet nietrudne, ale z powodów
problemów ze sprzętem nie do zrobienia w sali 221.
- Fajne zadanie, dobre na początek WPF.
- Jak na wstęp do WPF to masakra
- Bardzo fajne, ładne, nie bardzo trudne chyba, efektowne, ciekawe
- Bolesne pierwsze starcie z WPF-em. No i trzeba było bić się z
REGEXAMI
- Fajne, nie wiedziałem, że tak prosto można dostać się do takich
danych z sieci
- Całkiem ciekawe, ale przez efekt wokół obrazków Visual Studio
działało tak wolno...
- Dobre zadanie. Do zrobienia. Dobre posunięcie z 3 pkt. za
poprawę.
- Mocne, rozwalające. Zniechęcające do WPF. Podłamujące
psychicznie. Po zrobieniu w domu nawet fajne, ładnie wygląda.
- OK
- Dość sympatyczne zadanie.
|
8. Bug frag
|
- CIEKAWE MOŻNA DZIEWCZYNIE POKAZAĆ
- Super, wreszcie napisaliśmy grę 3D
- Bez przesady, grafikę 3D to się pisze w C lub C++.
- Jeśli udało się już wyświetlić tubę, to dalej szło z górki.
Szkoda tylko, że udało się dopiero pod koniec.
- Dzięki temu zadaniu polubiłem WPF.
- Jedno z najgorszych zadań. Zwłaszcza, że na wykładzie był (...)
1 slajd o grafice 3D.
- Jak sobie zrobiłem zmianę pozycji robaka co jakiś czas, to
całkiem fajnie się grało, ale pisało się raczej nieprzyjemnie.
Miałem strasznie duże problemy z teksturą.
- Dużo problemów z powodu nie posiadania wiedzy o grafice 3D.
- Trudne zadanie głównie ze względu na grafikę. Do tej pory nie
rozumiem jak to działa.
- Jakby trochę jaśniej wytłumaczone IsVisualHostMaterial
- Mogłoby być bardziej kolorowe
- Robaczek powinien być ładniejszy. Albo chociaż powinien się
ładnie rozplaskiwać :D
- Dawało dużo satysfakcji jak zaczynało wychodzić
- Super, strasznie mnie teraz kusi, żeby spróbować napisać własną
strzelankę.
- Fajne, dobre hinty, ale trochę za dużo
- Prawie jak Quake. Tylko headshot'ów brakowało. 3D robi wrażenie.
- Łatwiejsze niż się wydawało
- 10 minut przed końcem dopiero mi się tuba pokazała, więc mało mi
się podobało. Nie do końca rozumiem jak działa.
|
9. Przeglądarka obrazków 3D
|
- Fajne efekty i tyle...
- Fajne i związane z tematem
- Fajna zabawka, ale bez satysfakcji.
- Po dwóch poprzednich zadaniach nie było takie trudne.
- Bardzo estetyczne i przyjemne zadanie.
- Dlaczego ciągle ten Shrek? Trochę już mi się znudził. Zadanie
interesujące i do wykonania w czasie, co nie zdarzał się zbyt
często.
- Fajne i ładne.
- Proste zadanie. DoubleAnimation rządzi.
- Bardzo fajne zadanie. Niezbyt kłopotliwe.
- Myślę, że z tego problemu można było zrobić coś fajniejszego,
choć było OK
- Nietrudne i inspirujące.
- Fajny efekt, ale miałem straszne problemy z ustawieniem
kontrolek, dziwnie się zachowywały
- Bardzo dobre zadanie, pokazało, że te bajery z WPF-a mogą się
jednak do czegoś praktycznego przydać.
- Niezłe.
- Fajny efekt. Przyjemne, do zrobienia. Całkiem ładna
przeglądarka, która można by wykorzystać na codzień.
- Bardzo fajne zadanko!
|
10. Przeglądarka fontów
|
- Hmm... Przydało się co niektórym.
- Łatwe, proste i przyjemne, w sam raz na koniec
- Fajne, proste, podbijacz punktów
- Kopia zadania szóstego.
- Najnudniejsze ze wszystkich.
- Nudne. Poza tym dobry nabijacz punktów.
- Bardzo dobre zadanie na poprawę. Rekordowa średnia wyników i
czas sprawdzania.
- Proste, fajne i przyjemne. Kolejne z serii - dużo można się
nauczyć i tym razem ilość zagadnień osiągalna do zrobienia w 90
minut.
- Poste, szkoda tylko, że WPF nie posiada własnego, standardowego
dialogu do wyboru koloru. Wzięcie tego z Formsów zajęło trochę
czasu.
- Proste zadanie. Dobrze, że kod był albo na slajdach albo w
necie.
- OK o ile się używało Forms
- Sprawdzające dobrze wiedzę
- Nabijacz punktów. Powtórka zadania nr 6.
- Bardzo dobre zadanie na koniec żeby podciągnąć sobie ocenę
- Nudne jak nie wiem, ale spełniło swoje zadanie, czyli poprawiło
ludziom oceny
- Było co robić na zajęciach. Dylemat czy nie pisać w WinAPI :-).
Dobre zadanie na koniec.
- Ogarnąć RichTextBox-a w WPF w 90 min. Bezcenne.
- Dobre zadanie na koniec.
|